"انصارالله" یمن: در صورت شکست گفت وگوها شهرهای عربستان را هدف قرار می‌دهیم

کدخبر: 2049093

"یوسف الفیشی" یکی از رهبران انصارالله یمن در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: در صورت شکست گفت وگوها وتداوم حملات عربستان به شهرهای یمن ، شهرهای این کشور به جز مکه و مدینه را هدف قرار می دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه خبری الیمن العربی، یوسف الفیشی در پیام خود درفیسبوک افزود: گفت وگوی اول مرغ یا تخم مرغ به نتیجه ای رسید که ما از سه ماه قبل انتظار آن را داشتیم ، تقریبا با شکست این گفت وگوها چند روز بیشتر فاصله نداریم و پس از آن جنگ، خشونت بار ترین نتایج خود را برای عربستان متجاوز نشان خواهد داد .

وی ادامه داد : خواهیم شنید وخواهیم دید پیروزی های حیرت آور ارتش وکمیته های مردمی ومردم مقاوم یمن موجب می شود ، آل سعود انگشتان خود را از شدت پشیمانی بگزند مگر اینکه آل یهود از چند روز باقیمانده برای موفقیت گفت وگوها استفاده کنند وتجاوز خود به یمن با همدستی آمریکا را متوقف کنند .

یوسف الفیشی به عربستان هشدار داد در صورت شکست گفت وگوها عربستانی ها نیز مانند کودکان وزنان یمن خواهند گریست وکوچ خواهند کرد معادله به نفع ارتش وکمیته های یمنی تغییر خواهد کرد همانطور که مردم یمن یکسال وپنج ماه حمله به شهرها وزیر ساخت ها را تحمل کرده وفقط مواضع نظامی عربستان را هدف قرار داده است پس از شکست گفت وگوها دیگر مانند قبل نخواهیم بود .

وی تاکید کرد تداوم تجاوز عربستان به شهرها وزیر ساخت هایمان را با مقابله به مثل پاسخ می دهیم همانطور که قرآن کریم تاکید کرده است ( فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم واتقوالله واعلموا ان الله مع المتقین ).

وی از مردم یمن خواست در راه پیمایی های خود در تایید این مطلب( در صورت تداوم تجاوز عربستان وشکست مذاکره) از ارتش بخواهند شهرهای عربستان به جز مکه ومدینه به دلیل قداست آن که باید برای حجاج وآوارگان امن باشد هدف قرار دهند .

عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را به یمن آغاز کرده است تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند .

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک، شهید یا زخمی و ده ها هزار نفر نیز آواره شده اند و به تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور آسیب های جدی وارد شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: