بهروز نعمتی:

طرف مقابل قصد فرصت‌سوزی دارد؛ دیگر به روند اجرای صحیح برجام باز نمی‌گردد/ غنی‌سازی را آغاز می‌کنیم

کدخبر: 2049000

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: طرف مذاکره کننده قصد فرصت سوزی دارد و کاملا مشخص است دیگر به روند اجرای صحیح برجام باز نمی گردد از این رو بر مبنای تعهداتی که خود آنها داده اند غنی سازی را آغاز می کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در گفتگویی درخصوص گام بعدی ایران بعد از نحوه عملکرد گروه 1+5 به خصوص آمریکا و گزارش‌های منتشرشده ضدایرانی از سوی نهادهای بین‌المللی مثل سازمان ملل متحد گفت: اخیرا جلسه مفصلی در کمیسیون انرژی مجلس با رئیس سازمان انرژی اتمی و معاونان وی داشتیم که در خصوص گام بعدی ایران در اجرای برجام صحبت شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نتیجه این جلسه بر این شد که اگر طرف مذاکره کننده به خصوص آمریکا به کارشکنی‌های خود در روند اجرای برجام ادامه دهد، مجددا غنی سازی را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: طرف مذاکره کننده قصد فرصت سوزی دارد و کاملا مشخص است دیگر به روند اجرای صحیح برجام باز نمی گردد از این رو بر مبنای تعهداتی که خود آنها داده اند غنی سازی را آغاز می کنیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان درخصوص گزارشی که بان کی مون اخیرا علیه ایران منتشر کرده، خاطرنشان کرد: دبیرکل سازمان ملل متحد عامل زر و زور است در حالی که توقع داشتیم به عنوان یک فرد آسیایی مشکلات آسیا را بهتر درک و حل کند با این حال به خاطر حمایت های مالی عربستان از این سازمان، تمام نظرات آنها را مد نظر قرار می دهد و طبق خواسته آنها جلو می رود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: