پرداخت سود سهام "مهرگان" و "قوامین" به کارکنان ناجا

کدخبر: 2047489

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا اعلام کرد: سود سهام مهرگان کارکنان ناجا در حال پرداخت است و در خصوص سهام قوامین نیز مراتب در دست اقدام است تا به کارکنان پرداخت شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار "محمدعلی نوری نژاد" ضمن حضور در استان یزد و بازدید از پروژه های بنیاد تعاون ناجا در جلسه ای که با حضور فرمانده انتظامی استان و مسئولان بنیاد تعاون برگزار شد، گفت: برابر تدابیر فرمانده ناجا، بنیاد تعاون به طور جدی پیگیر مطالبات کارکنان است.

وی ادامه داد: از مهمترین دغدغه بنیاد تعاون ناجا موضوع "عطرگل یاس" بوده که با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد که این موضوع از طریق استان ها پیگیری و مطالبات کارکنان پرداخت شود.

سردار نوری نژاد در خصوص پرداخت سود سهام مهرگان و قوامین نیز گفت: سود سهام مهرگان کارکنان ناجا در حال پرداخت است و در خصوص سهام قوامین نیز مراتب در دست اقدام است تا به کارکنان پرداخت شود.

وی همچنین در خصوص پرداخت وام کد 62 کارکنان واجد شرایط نیز گفت: برنامه ریزی شده تا وام کد 62 به کارکنانی که واجد شرایط می باشند تا پایان سال پرداخت شود.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا از ادامه روند تکمیل پروژه های مسکونی خلیج فارس در استان یزد نیز خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم تا آخر امسال تمامی واحدهای پیش فروش شده در این استان، تکمیل و به کارکنان تحویل داده شود.

سردار نوری نژاد فعالیت های استان یزد را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که برخی مشکلات بوجود آمده را با سرعت بیشتری به نتیجه برسانیم تا کارکنان به مطالبات خود برسند.

وی در پایان هدف از سفر به استان ها را در واقع بررسی وضعیت پروژه های در دست ساخت بنیاد و تعیین میزان پیشرفت آنها عنوان کرد و گفت: امیدواریم در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدامات موثری انجام دهیم.

در ادامه این جلسه نیز سردار "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی استان یزد از پیگیری و تلاش های مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در رفع مشکلات کارکنان قدردانی کرد و گفت: امید است تا این وقت گذاری و حضور در استان ها در رفع دغدغه و مطالبات کارکنان کمک کند.

وی افزود: در این زمینه استان یزد نیز با برگزاری جلسات متعدد با ادارات برون سازمانی سعی در رفع مشکلات و کاهش نگرانی و دغدغه کارکنان داشته است.

سردار کاکاوند با بیان اینکه این استان هیچ مشکل و کمبودی در خصوص پرداخت مطالبات کارکنان ندارد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اولویت های پلیس استان یزد رسیدگی به معیشت کارکنان است.

ارسال نظر: