تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارم تا بتوانم به شرایط ایده‌آل برسم

کنعانی‌زادگان: می‌خواهم از استقلال به فوتبال اروپا بروم/ عده‌ای بر روی حضور من در پرسپولیس مانور می‌دادند

کدخبر: 2046147

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از همه هوادارانی که برای ما زحمت کشیدند تقاضا می‌کنم تا پایان فصل پشت استقلال باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد حسین کنعانی‌زادگان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است که متن آن در ادامه می آید:

اردو ارمنستان؟

اردو بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. اردو ارمنستان اولین اردو استقلال است و من در دو هفته ابتدایی در اختیار کادر پزشکی بودم و حالا پس از بازی دوستانه ای که در تهران داشتیم به تیم اضافه شدم. شرایط بسیار خوبی داریم و آقای استیو جونز هم به تیم اضافه شدند که تمرینات خوب و پرفشاری را با ایشان پشت سر می‌گذاریم.

آمادگی شخصی در آستانه شروع لیگ؟

چون در فصل گذشته در ملوان، تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان حضور داشتم نیاز به استراحت بیشتری داشتم. همچنین یک مصدومیت کوچک داشتم که برطرف شد. اکنون نیز تمرینات بسیار خوبی را که منصوریان برنامه ریزی کردند پشت سر گذاشته‌ام و آمادگی مطلوبی دارم. همانطور هم که قبلا گفتم با اضافه شدن آقای استیو جونز شرایط شخص من هم بهتر شده است و تمرینات اختصاصی را پشت سر می گذارم تا بتوانم به شرایط ایده آل دست پیدا کنم و روز به روز بهتر می‌شوم.

بازی دوستانه؟

روز به روز شرایط استقلال بهتر می شود. در بازی دوستانه نتیجه مهم نیست زیرا ما در شرایط بدنسازی هستیم و در شرایط بازی قرار نداریم اما با وجود همه این شرایط بازی خوبی انجام دادیم. در این بازی هر چه زدیم به در بسته خورد و حتی من دفاع وسط در این بازی موقعیت های خوب گلزنی از دست دادم. ما الان برای نتیجه بازی نمی کنیم و زمان ما بیشتر صرف هماهنگ شدن و دست یابی به خواسته های کادر فنی می‌شود.

ترافیک در دفاع وسط؟

رقیبان بسیار خوبی در استقلال دارم و بازیکنان استقلال در یک سطح هستند. مگویان در تیم ملی ارمنستان حضور دارد و امین حاج محمدی و رابسون نیز کیفیت بالایی دارند. همه ما مدافعان شانس خوبی داریم و تلاش می کنیم تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنیم. به قول آقای منصوریان یازده پیراهن وجود دارد و ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم به این پیراهن‌ها دست پیدا کنیم و در نهایت هر کس تلاش بیشتری کند و توانایی بالاتری داشته باشد می تواند در ترکیب اولیه قرار گیرد.

شرایط استقلال برای بازیکن تازه وارد؟

از روز اولی که به استقلال آمدم هواداران پشت من بودند. حرفهای زیادی در مورد من گفته شده است و عده ای بر روی حضور من در پرسپولیس مانور می دادند. من برای پایه های پرسپولیس بازی کردم اما فوتبال خودم را در تیم استقلال ماهشهر آغاز کردم. در اولین تمرین استقلال هواداران فوق العاده ای حضور داشتند و به خوبی من را تشویق کردند. به هواداران و زحمتکشان استقلال قول می دهم با تلاش مضاعف برای استقلال به میدان بروم و بیشتر از توانایی های فعلی ام برای استقلال بازی کنم. تمام فکر و تمرکز من استقلال است تا بتوانم جایگاهم در تیم ملی را محکم کنم تا در نهایت یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در جام جهانی باشم.

تمرینات استقلال با منصوریان؟

یک هفته از اردو می گذرد و همه شرایط بسیار خوبی داریم. پس از اضافه شدن استیو جونز شرایط بدنی ما نیز بهتر شده است. عملکرد بازیکنان در استقلال کنترل می شود و با دستگاه gps میزان دوندگی، قدرت و آیتم های گوناگون تمرین تحت نظارت کادر فنی قرار دارد. تمرینات استقلال بسیار حرفه ای دنبال می شود و روز به روز در حال پیشرفت هستیم که مطمئنا با حفظ این روند به استقبال لیگ می رویم.

قول به هواداران؟

به هواداران قول می دهم که استقلال امسال به شکلی بازی کند که ورزشگاه همیشه مملو از تماشاگر باشد. منصوریان تمرینات فوق العاده تکنیکی و تاکتیکی خوبی را در دو نوبت برای ما طراحی می کند. از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی داریم و می خواهیم که عملکرد مثبتی از خود ثبت کنیم.

صحبت پایانی؟

از همه هوادارانی که برای ما زحمت کشیدند تقاضا می کنم تا پایان فصل پشت استقلال باشند. همچنین متاسفانه شنیدم که مصاحبه ای از من منتشر شده است مبنی بر اینکه من برای تیم های رقیب به ویژه پرسپولیس کری خوانده ام. من این مدت در اردو حضور دارم و نمی دانم که این صحبتها از کجا منتشر می شود و وجود این مصاحبه ها را تکذیب می کنم. همه فکر من استقلال است و می خواهم از استقلال به فوتبال اروپا بروم. نمی دانم این مصاحبه ها از کجا منتشر می شود اما هر مصاحبه ای بخواهم انجام بدهم با تیم رسانه ای استقلال مشورت می کنم و اگر مصاحبه ای بخواهم انجام دهم با سایت رسمی باشگاه استقلال خواهد بود.

ارسال نظر: