بنا: زمان برای گله و شکایت نیست/ خوشبختانه ۹۹ درصد اهداف ما محقق شده است

کدخبر: 2046124

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کادر فنی سال‌ها با کشتی‌گیران زندگی کرده است و شناخت لازم از آنها را برای انتخاب دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد بنا در حاشیه تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در باره شرایط این تیم گفت: در این مدت مراحل مختلف اردویی را پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه 99 درصد اهداف ما محقق شده و همه چیز خوب و عالی بوده است. فرنگی‌کاران هم با انگیزه بالا تلاش خودشان را کرده‌اند و فقط مانده تا این روزهای باقی‌مانده را با موفقیت طی کنیم.

وی ادامه داد: اگر بچه‌ها تلاش کنند تا بتوانند با قدرت تمرینات را ادامه دهند، کارهای بزرگی را در المپیک ریو خواهیم کرد، خوشبختانه شرایط هم خوب است و همه چیز برای افتخار آفرینی فراهم است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره خستگی حمید سوریان در پایان تمرین امروز که موفق نشد تمرین را به پایان برساند، گفت: به این موضوع نگاه نکنید که سوریان در اواخر تمرین سرحال نبود؛ چراکه این ها به خاطر فشار تمرینات است و طبیعی است که کشتی‌گیر در این روزها در این شرایط قرار داشته باشد.

بنا درباره ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک گفت: اواخر اردوی جاری ترکیب نهایی که هیچ جایی اعلام نشده است، مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که ایا باید منتظر سورپرایز باشیم یا همان اسامی که حدس زده می‌شود به المپیک می‌روند، گفت: اجازه دهید کادر فنی ر این خصوص تصمیم گیری کند. من نمی‌دانم منظور شما کدام ترکیب است اما کادر فنی سال‌ها از کنار این کشتی‌گیران زندگی کرده است و از تک تک آنها شناخت لازم را دارد. همه مردم می‌دانند که فضای المپیک با تمام میادینی که در آن شرکت می‌کنیم، فرق دارد، شاید برای مسابقاتی مانند آسیایی یا حتی جهانی بتوانیم به کشتی‌گیران جوان و کم‌تجربه میدان دهیم، اما در المپیک باید از نفراتی استفاده کنیم که پتانسیل موفقیت در این رقابت‌ها را داشته باشند. حالا هم ترکیب نهایی را با مشورت با همکارانم اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که ایا دیگر شرایط ایده‌ال شده است و گله و شکایت ندارد عنوان کرد: حالا دیگر زمانی برای گله و شکایت نیست، بچه‌ها با تمام وجودشان تلاش می‌کنند تا اتفاقی خوب را در المپیک رقم بزنیم، قرار است در پایان اردوی فعلی و اوایل ماه آینده اردویی یک هفته را برای تغییر روحیه‌ فرنگی‌کاران در اصفهان برگزار کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر: