نشست خبری سرمربیان تیم‌های والیبال در لیگ جهانی

کدخبر: 2043935

نشست خبری سرمربیان حاضر در تهران جهت شرکت در هفته سوم لیگ جهانی والیبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، نشست خبری سرمربیان حاضر در تهران جهت شرکت در هفته سوم لیگ جهانی از ساعت 19:30 امروز برگزار شد.

لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران

رائول لوزانو در نشست خبری پیش از مسابقات هفته سوم لیگ جهانی 2016 در تهران، اظهار داشت: بعد از مدت ها که در رقابت های مختلف بازی می کنیم نخستین بار است که فرصت به میدان رفتن مقابل تماشاگران ایرانی را پیدا کرده ایم. این موقعیت شرایط ویژه ای است که باید آن را قدر بدانیم. بازیکنان ما تجربه بازی کردن در خانه را دارند اما این رقابت ها نخستین تجربه من در بازی کردن در تهران است. بازی های سختی در پیش داریم. صربستان تیم نخست مسابقات است که همه دیدارها را با پیروزی پشت سر گذاشته است. ایتالیا و آرژانتین نیز تیم های قدرتمندی هستند.

ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین

خولیو ولاسکو در نشست خبری پیش از مسابقات هفته سوم لیگ جهانی 2016 در تهران، اظهار داشت: من و لوزانو در یک روز و در یک شهر کار خود را شروع کردیم و مربیان ایتالیا و صربستان نیز شاگردان من بودند. خیلی خوشحالم که بازهم به ایران سفر کرده ام. احساس خیلی خوبی دارم که یک بار دیگر در این کشور تمرین می کنم و چهره های آشنایی مانند خبرنگاران را ببینم. همسرم هم به ایران آمده است و لحظاتی به یاد ماندنی برای ما خواهد بود.

بازی نخست ما مقابل ایتالیا می تواند مسابقه ای تماشایی باشد. در بازی دوم باید با صربستان بازی کنیم که همه دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. در دیدار سوم هم دیداری متفاوت است. یکی به این دلیل که در هفته اول مقابل این تیم شکست خورده ایم و دلیل دیگر اینکه باید مقابل هواداران پرشور ایرانی به میدان برویم.

وویچچ زایکا نماینده فدراسیون بین المللی والیبال در نشست خبری پیش از مسابقات هفته سوم لیگ جهانی اظهار داشت: مسابقات امسال مقابله تجربه لوزانو و ولاسکو و جوانی بلنجینی و است.

میزبانی ایران در همه جای دنیا زبانزد عام و خاص است و اطمینان دارم که تماشاگران ایرانی از شش مسابقه ای که در سه روز آینده برگزار می شود لذت خواهند برد.

جیانلورنزو بلنجینی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا

جیانلورنزو بلنجینی گفت: سه مسابقه که باید در تهران انجام دهیم اهمیت زیادی دارد. هر سه تیم قدرتمند هستند اما ما سعی می کنیم که در هر مسابقه شرایط بهتری پیدا کنیم و در شرایط خوبی قرار بگیریم. اولین مسابقه ما در لیگ جهانی نیست اما هدف ما این است که در این رقابت ها پیشرفت کنیم و البته به صعود به مرحله نهایی هم فکر می کنیم.

نیکلا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان: به آمار مسابقات و اینکه هر شش دیدار قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم توجهی ندارم و برایم مهم است که بازیکنانم در هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشند.

تنها مسابقاتی که برای ورود به المپیک داشتیم، رقابت های انتخابی در قاره اروپا بود که دیدارهایی بسیار سخت بود. از اینکه به المپیک نرفتیم خیلی ناراحتم اما زندگی جریان دارد و باید از همین الان به فکر مرحله نهایی لیگ جهانی باشیم

ارسال نظر: