افشارزاده: شهباززاده باید به بندهای قراردادش توجه کند/ وضعیت ابراهیمی تا ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود

کدخبر: 2043910

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اینکه ادعا می‌شود بندی در قرارداد شهباززاده وجود دارد که بر اساس آن می‌تواند جدا شود، صحت ندارد، بند موجود در قرارداد او به این شکل است که او تنها در صورت توافق با باشگاه می‌تواند ترانسفر شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهرام افشارزاده درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: خوشبختانه استقلال با هدایت منصوریان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد و بازیکنان این تیم، یک‌دل برای شروع فصل خود را آماده می کنند. به زودی تیم به اردو می رود و امیدوارم فصلی پر از خاطرات شیرین را برای هواداران رقم بزنیم.

افشارزاده درباره وضعیت مذاکرات باشگاه استقلال با امید ابراهیمی نیز بیان کرد: مذاکرات خوبی را با این بازیکن داشتیم و همه چیز ظرف چهل و هشت ساعت آینده مشخص می‌شود.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره سجاد شهباززاده گفت: با شهباززاده قرارداد یک ساله داریم و در مکاتباتی که با سازمان لیگ داشتیم هم، موضع خود را اعلام کردیم. اینکه ادعا می شود بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که بر اساس آن می تواند جدا شود، صحت ندارد. بند موجود در قرارداد او به این شکل است که او تنها در صورت توافق با باشگاه می تواند ترانسفر شود. ظاهرا شهباززاده به بندهای دیگر قراردادش توجه نداشته است. در کل ما این مسئله را به مراجع ذیربط ارجاع دادیم و از حقوق باشگاه عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

ارسال نظر: