آلمان: حمل پرچم حزب الله در تظاهرات روز قدس ممنوع است!

کدخبر: 2043855

دولت آلمان اعلام کرد در مراسم امسال روز قدس محدودیت‌های تازه‌ای در نظر گرفته از جمله این که حمل و نمایش پرچم گروه "حزب‌الله لبنان" در این مراسم ممنوع است.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، به نقل از خبرگزاری آلمان، دولت آلمان برای مراسم امسال "روز قدس" محدودیت‌های تازه‌ای در نظر گرفته، از جمله این که حمل و نمایش پرچم گروه "حزب‌الله لبنان" در مراسمی که روز شنبه برگزار می شود، ممنوع اعلام شده است .

" فرانک هنکل" از سناتورهای شهر برلین اعلام کرده که حمل پرچم‌های حزب‌الله لبنان همراه با تصویری که در آن اسلحه وجود دارد، در تظاهرات "روز قدس" ممنوع است .

پلیس برلین نیز تاکید کرده که نه تنها پرچم‌های حزب‌الله بلکه حمل و نشان‌دادن دیگر نمادهای این گروه و تبلیغ برای آن نیز ممنوع است. علاوه بر این هر گونه عمل خشونت‌آمیز از سوی شرکت‌کنندگان در تظاهرات ممنوع اعلام شده است .

ایت محدودیت ها با استقبال حامیان رژیم صهیونیستی رو به رو شد و شارلوته کنوبلوخ رئیس جامعه فرهنگی یهودیان مونیخ و بایرن آلمان از تدابیر سختگیرانه فرانک هنکل استقبال کرده است.

وی با ادعای این که مراسم روز قدس به‌ویژه آنچه هر سال در برلین برگزار می‌شود، به "برنامه‌ای برای تبلیغات ضد اسرائیلی غیرقابل تحمل‌ و نفرت‌پراکنی آشکار علیه یهودیان" تبدیل شده خواستار ممنوعیت تظاهرات روز قدس در آلمان شد .

هم‌چنین ژوزف شوستر، رئیس شورای مرکزی یهودیان آلمان مقام‌های شهر برلین را در ارتباط با دادن مجوز به تظاهرات روز قدس در روز سرزنش کرد و گفت: این شرم‌آور است که در برلین برای یهودی‌ستیزی و نفرت‌پراکنی علیه اسرائیل فضا و فرصت موجود است .

ارسال نظر: