لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶

چشم عقاب نداریم/ ایران در لیگ جهانی باز هم از ویدئو چک استفاده می‌کند

کدخبر: 2043817

برای لیگ جهانی ۲۰۱۶، فدراسیون جهانی والیبال تیم‌ها را موظف کرد تا از فناوری چشم عقاب برای درخواست ویدئو چلنج استفاده کنند که انجام آن کار چندان مشکلی نبود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برای لیگ جهانی 2016، فدراسیون جهانی والیبال تیم ها را موظف کرد تا از فناوری چشم عقاب برای درخواست ویدئو چلنج استفاده کنند که انجام آن کار چندان مشکلی نبود.

میزبان‌ها با درخواستی از شرکت ارائه دهنده این فناوری آنها را به شهر محل برگزاری مسابقات دعوت می کردند و تیم مجری مسولیت این مساله را به عهده داشت و در نهایت دستمزد خود را گرفته تا نیاز به درگیری شهرهای میزبان نباشد.

اما برای اجرای این پروزه در تهران شرکت ژاپنی تحریم را بهانه ای قرار داد تا ایران نتواند در روزهای میزبانی خود از این فناوری استفاده کند.

فدراسیون والیبال اعتراض کرد، FIVB واکنش نشان داد و چندین اتفاق دیگر که هیچ کدام جواب مثبت نداد و در نهایت یک بار دیگر ویدئوچک باید در مسابقات ایران برای بازبینی صحنه ها استفاده شود.

تهران تنها میزبان سطح A است که از این فناوری استفاده نمی کند و اپراتورهای ایتالیایی از دیتا پروجکت خواهند آمد تا یک بار دیگر ویدئو چک را در تهران پیاده کنند.

گفتنی است، تیم ملی والیبال ایران در روز جمعه و در نخستین دیدار خود در هفته سوم لیگ جهانی 2016 ساعت 21:00 به مصاف صربستان خواهد رفت.

ارسال نظر: