یک بنگاه ترکیه‌ای مهاجم استقلال را اروپایی می‌کند

پشت پرده عقد قرارداد شهباززاده با آلانیا اسپور چیست؟

کدخبر: 2043815

مهاجم استقلال با دریافت پیشنهاد رسمی از باشگاه آلانیا اسپور ترکیه در آستانه عقد قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است و احتمالا ظرف روزهای آینده قراردادش نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، مهاجم استقلال با دریافت پیشنهاد رسمی از باشگاه آلانیا اسپور ترکیه در آستانه عقد قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است و احتمالا ظرف روزهای آینده قراردادش نهایی خواهد شد. سجاد شهباززاده که یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته استقلال محسوب می‌شود، سال گذشته هم در پایان نیم فصل اول از لیگ ترکیه پیشنهاد به دستش رسید اما در نهایت ترجیح داد قراردادش را با استقلال فسخ نکند و به کارش در این تیم ادامه بدهد اما حالا به نظر می‌رسد او تصمیم خود را برای فصل آینده گرفته است و می‌خواهد فوتبالش را در این کشور ادامه بدهد. اما شرایط فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال و البته نحوه پیوستنش به لیگ ترکیه حاوی نکات جالبی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چرا شهباززاده می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند؟

سجاد شهباززاده از آن دسته بازیکنانی است که 2 فصل قبل به عنوان یک بازیکن آینده‌دار قرارداد 3 ساله‌ای را با استقلال منعقد کرد و البته بندهای حرفه ای در آن قرارداد تا بتواند به پیشنهادهای کشورهای خارج از کشورش پاسخ مثبت بدهد. در قرارداد شهباززاده بندی وجود دارد که او درصورت دریافت پیشنهاد کشورهای خارجی می‌تواند 30 درصد قرارداد خود را به استقلال بدهد و قراردادش را با این باشگاه فسخ کند. با توجه به این که طلب این بازیکن از استقلال به مراتب بیشتر از 30 درصد از قراردادش با آلانیا اسپور است او می‌تواند قراردادش را با آبی‌ها یک طرفه فسخ کند. البته گفته می‌شود شهباززاده دوست ندارد هواداران استقلال را روبروی خود قرار بدهد و به همین دلیل تنها در صورت رضایت باشگاه از استقلال جدا خواهد شد.

چه کسی شهباززاده را به آلانیا اسپور می‌برد؟

نکته جالب فعالیت حرفه‌ای است که شهباززاده در سال‌های اولیه شروع فوتبالش انجام داده است. شهباززاده به جای انتخاب دلال‌های داخلی با یک شرکت ترکیه‌ای ترانسفر بازیکن قرارداد امضا کرده است و تا حالا پیشنهادهای خوبی هم از فوتبال این کشور بدستش رسیده است. شهباززاده این تصمیم را در سال‌های اول فوتبالش گرفته است تا مشخص شود این بازیکن از ابتدا روش حرفه‌ای را برای رسیدن به رویای رسیدن به فوتبال اروپا انتخاب کرده است.

ارسال نظر: