دادستان تهران؛

ابعاد پرونده متهمان فساد نفتی گسترده است و تحقیقات ادامه دارد/ پرونده شکایات علیه روزنامه "قانون" تجمیع شد

کدخبر: 2042235

جعفری دولت آبادی در رابطه با علت توقیف روزنامه قانون گفت: علیه این روزنامه چندین شکایت با عنوان انتشار مطالب خلاف واقع اقامه شده که یکی از آن‌ها مربوط به گزارشی با عنوان «۲۴ ساعت لعنتی» است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه بازدید از مرکز رسانه قوه قضائیه و تحریریه خبرگزاری میزان، با اعلام اینکه پیش از ماه مبارک رمضان چند رستوران معروف به دلیل عدم رعایت مسائل اخلاقی و بهداشتی پلمب شد. در رابطه با تخلفات برخی رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تا به امروز گزارشی ارجاع نشده اما به پلیس تاکید کرده‌ایم که بر فعالیت این رستوران‌ها نظارت کنند تا در ارائه خدمات، مقررات شرعی نادیده گرفته نشود .

دادستان تهران هم چنین در رابطه با پلمب رستورانی در غرب تهران گفت: این رستوران معروف چندین سابقه پلمب داشته و آخرین بار بر اساس گزارش پلیس مبنی بر این که حدود دویست زن و مرد بعد از وقت مقرر در این رستوران حضور داشتند که تعدادی از آن‌ها مست بوده‌اند پلمب شده و پرونده در دادسرای تهران تحت رسیدگی است .

جعفری دولت آبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر توقیف روزنامه قانون گفت: علیه این روزنامه چندین شکایت با عنوان انتشار مطالب خلاف واقع اقامه شده که یکی از آن‌ها مربوط به گزارشی با عنوان «24 ساعت لعنتی» است .

وی ادامه داد: در گذشته حداقل چهار شکایت نشر اکاذیب علیه این روزنامه اقامه شده که یکی از آن‌ها مربوط به سپاه پاسداران است و در حال حاضر پرونده‌ها تجمیع و به نحو توأمان در حال رسیدگی است .

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پاسخ به این سؤال که آیا حکم سایر متهمان پرونده فساد نفتی صادر شده است، گفت: ابعاد این پرونده بسیار گسترده است و تحقیقات آن ادامه دارد .

وی افزود: بخش‌های بعدی این پرونده که شامل بخش نفتی و بانکی می‌شود، همچنان مفتوح است.

منبع: میزان

ارسال نظر: