فروش اعضای بدن آوارگان سوری توسط صهیونیست‌ها

کدخبر: 2040239

پایگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد: پلیس ترکیه دسامبر گذشته یک صهیونیست را که در سال‌های بین ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ اعضای بدن آوارگان سوری را خرید و فروش می‌کرده، دستگیر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خبرنگار روسیا الیوم که از اردوگاه آوارگان سوری در جزیره لیسبوس یونان دیدن کرده گزارش داد که چگونه برخی از ریختن خون دیگران و رنج های آنان به پول های کثیف می رسند.

در دسامبر گذشته پلیس ترکیه یک اسرائیلی که خود را بوریس وکر می نامید (نام واقعی وی ولفمان است) به اتهام خرید اعضای بدن آوارگان سوری که در یک مطب خصوصی در ترکیه از بدن آنها خارج شده بود، دستگیر کرد و بعدا معلوم شد که وی نه تنها تجارت اعضا می کند بلکه عملیات نقل و انتقال غیرقانونی این اعضا را به کوزوو ، آذربایجان و سریلانکا در سال های 2008 تا 2014 برعهده داشته و از این معامله غیر انسانی برای فروش هر یک از اعضا 70 تا 100 هزار یورو به دست آورده است.

در ادامه این گزارش آمده است: اجساد کودکان آواره در حالی بر روی موج های دریای مدیترانه با دهان باز و صورت های بی روح شناور است که گوشت بدنشان توسط ماهی ها خورده شده و موج های دریا اجساد غرق شده را به صخره های جزیره های یونان می زنند.

می توان گفت که پاییز و زمستان گذشته برای ساکنان جزیره لیسبوس همچون کابوس بود؛ این منطقه تنها 6 و نیم کیلومتر با سواحل ترکیه فاصله دارد.

اجساد کودکان و افراد بزرگسال در سواحل این جزیره یونانی روی هم ریخته شده بود، چرا که در این مکان به دلیل کمبود خاک و بالا بودن هزینه کفن و دفن، جایی برای خاکسپاری اجساد وجود ندارد؛ حتی یک بار 120 جسد در هوای گرم به مدت دو هفته روی زمین مانده بود.

اخیرا نیز یک مقبره قدیمی دور افتاده در کوهها پیدا شده که اجسادی بدون نام و نشان و هویت در آن دفن شده است و شاید روزی تابلویی به این مضمون در این مکان نوشته شود: «یادبود کسانی که به هدف خود نرسیدند، آسوده بخوابید».

در ادامه این گزارش آمده است: ماهیگیران یونانی می گویند آنان در دریا اجساد افراد بزرگسال و کودکانی را با شکم های خالی دیده اند چرا که اعضای بدن آوارگان در ترکیه خالی و اجساد آنها برای خوراک ماهیان به دریا افکنده می شود.

مساله فروش اعضای کودکان آواره سوری نیز در پرده از ابهام قرار دارد، چرا که اعضای بدن کودکان در بازار سیاه بسیار گران تر است و به نفع هیچ کسی نیست که از این ماجرا سردر بیاورد؛ بخشنده (کودک قربانی) که مرده و تا ابد خاموش شده ، پزشک قاتل و واسطه نیز جز به پول نمی اندیشند و اما بیماری که این عضو را در یافت می کند تنها به زنده ماندن به طور طبیعی فکر می کند.

این گونه معاملات در محافل حاکمیتی، در نهایت پنهان کاری انجام می شود. کلیه انسان بیش از 48 ساعت دوام ندارد و کبد و پانکراس نیز کمتر از این زمان دوام دارند ؛ حال چه کسی می تواند زمینه نقل و انتقال اعضای بدن این آوارگان را به گونه ای فراهم کند، بدون آنکه مورد بازرسی گمرگ قرار گیرد و با هواپیما به طور مثال از سومالی، کنیا و یا هر نقطه ای از جهان انتقال داده شود؟.

پلیس اینترپل در پایان ژانویه گذشته اعلام کرد که 10 هزار کودک آواره در اروپا ربوده شده اند و این در حالی است که آمار دیگری از ربودن 12 هزار کودک حکایت می کند؛ در اینجا صحبت از کودکانی است که نامشان به طور رسمی در اروپا ثبت شده و این کودکان در کجا مخفی شده اند؟.

زمانی که کودکی مریض می شود، این مساله به بار گرانی برای پدرش که ادعا می کند همراه کودک است تبدیل می شود به همین دلیل وی را در راه و مسیری ترک می کند، اما کودک سالم یک سرمایه گران قیمت برای وی محسوب می شود چرا که وی می تواند کودک را یا به خانه های فحشا بفروشد و یا اعضای بدن او را در در اختیار سوداگران قرار دهد، که کوزوو و آلبانیا در این زمینه تجربه زیادی دارند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: