توکلی خبر داد

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۵، ساعت ۱۲ امروز/ ۴۴۴هزار داوطلب مجاز شدند

کدخبر: 2039816

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ از ساعت ۱۲ امروز خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ حسین توکلی گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده نتایج اولیه آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 از ساعت 12 امروز سه شنبه 25 خرداد به روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون برای اطلاع وضعیت علمی و همچنین مشاهده نتایج اولیه این آزمون می توانند از ساعت 12 به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 اظهار کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند از 30 خرداد 95 تا 2 تیر نسبت به تشکیل پرونده و همچنین تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

توکلی با اشاره به انتشار دفترچه مرتبط با ضوابط و ظرفیت پذیرش دانشجو اذعان کرد: دفترچه مرتبط با ضوابط و ظرفیت پذیرش دانشجویان از روز پنجشنبه 27 خرداد به روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 خاطر نشان کرد: برای شرکت دراین آزمون تعداد 761 هزار و 273 داوطلب ثبت نام کرده و از این تعداد 392 هزار و 559 نفر زن و مابقی مرد بودند.

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان غایب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 گفت: تعداد 566 هزار و 158 داوطلب در جلسه آزمون حاضر و 195 هزار و 115 داوطلب غایب بودند.

توکلی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد داوطلب مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 شده اند، بیان کرد: 444 هزار و 539 نفر مجاز به انتخاب رشته شده که از این تعداد 224 هزار و 388 نفر زن و مابقی مرد بودند.

ارسال نظر: