تهیه‌کننده انیمیشن "فیلشاه" در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"فیلشاه" در مرحله طراحی کاراکتر قرار دارد/ تلاش داریم این اثر را به جشنواره فیلم فجر برسانیم

کدخبر: 2037549

حامد جعفری گفت: به دلیل نداشتن زمان کافی مراحل تولید به طور موازی پیش می‌رود و تلاش داریم تا "فیلشاه" را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

حامد جعفری ، تهیه کننده انیمیشن «فیلشاه» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »،گفت: نگارش فیلمنامه این انیمیشن سینمایی توسط محمدباقر مفیدی کیا، علی محمد رمضان پور و هادی محمدیان زیبر نظر شورای فیلمنامه نویسی گروه هنر پویا به پایان رسیده و در حال طراحی کاراکترهای انیمیشن «فیلشاه» هستیم.

وی با اشاره به فشردگی زمان تولید ادامه داد: به دلیل نداشتن زمان کافی مراحل تولید به طور موازی پیش می رود و تلاش داریم تا «فیلشاه» را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم و اگر این مهم محقق شود، اکران آن به نیمه دوم سال 96 موکول خواهد شد.

تهیه کننده انیمیشن «فیلشاه» درخصوص مخاطب این اثر گفت: مخاطبین «فیلشاه» به نسبت «شاهزاده روم» گروه سنی پایین تری را شامل می شود و تمرکزمان بیشتر بر روی کودکان خواهد بود.

جعفری به عوامل تولید این اثر اشاره کرد و گفت: مهدی پاکدل، مدیریت تولید؛ حسن ایوبی، تدوینگر، محمدرضا علیقلی، آهنگساز و حسن مهدوی صداگذاری این انیمیشن را برعهده خواهند داشت .

لازم به ذکر است، در خلاصه انیمیشن «فیلشاه» آمده است: «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود ... . »

ارسال نظر: