واکنش اینستاگرامی طلایی در مورد باج دادن و باج گیری شورا

کدخبر: 2035880

طلایی درباره باج دادن و باج گرفتن و صحبت‌های اخیر شهردار تهران گفت: همین جا اعلام می‌کنم که بنده به عنوان اولین داوطلب ارائه فهرست اموال، کماکان آماده‌ام و همچنین اگر فردی، نکته مبهم یا سندی دال بر تخلف، رانت‌گیری و رانت‌خواهی از این حقیر دارد حتما آنرا به اطلاع عموم مردم برساند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره باج دادن و باج گرفتن و صحبت‌های اخیر شهردار تهران گفت: در روزهای نخست شورای چهارم که آقای شجاع پوریان پیشنهاد ارائه فهرست اموال از سوی منتخبان شورا را داد، به گواه خود ایشان بنده نخستین عضوی بودم که اعلام آمادگی کرده و کماکان معتقدم تمامی اعضای شورا و مدیران ارشد شهرداری باید فهرست اموال و دارایی هایشان را پیش از تصدی مسئولیت اعلام کنند.

در مصاحبه ای که هجدهم اردیبهشت ماه با خبرگزاری مهر داشتم نیز خواستار مبارزه ریشه ای با فساد در شهرداری شدم و راهکارهایم در این باره را نیز عرض کردم و باور دارم فساد درحوزه مدیریت های شهری قابل ریشه کن شدن است. این فساد چه از یک مامور در سطح محله باشد چه در حد عضوی از شورا یا شهرداری و یا اعمال فشار برای خواسته‌های سیاسی باید ریشه ای با آن برخورد شود.

از برادر گرامی‌ام جناب آقای قالیباف نیز که اخیرا اشاره‌ای به موضوعی مشابه در شوراها و شهرداری های کشور داشته‌اند درخواست می‌کنم با عنایت به طرح عمومی موضوع "باج‌گیری" و "باج خواهی" در فضای شبکه‌های اجتماعی اگر کسی از شورا از ایشان باج خواهی کرده رسما این موضوع را با نهادهای نظارتی مطرح و گزارشش را هم به افکار عمومی ارائه دهند و معتقدم این نقطه به طور حتم برگ زرینی در کارنامه موفق مدیریتی ایشان خواهد بود. چه خوب بود همه مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر در ابتدا و انتهای دوره فعالیت خود رسما لیست اموال و داراییهایشان را اعلام می‌کردند تا بصورت شفاف مورد قضاوت مردم باشند . . .

همین جا اعلام می‌کنم که بنده به عنوان اولین داوطلب ارائه فهرست اموال، کماکان آماده ام و همچنین اگر فردی، نکته مبهم یا سندی دال بر تخلف، رانت گیری و رانت خواهی از این حقیر دارد حتما بدون هیچ مصلحت اندیشی آن را به اطلاع عموم مردم برساند.

مرتضی طلایی

ارسال نظر: