بدون هواداران نمی‌توانستیم این عنوان را فتح کنیم

رونالدو: می‌دانستم که گل قهرمانی را به ثمر خواهم رساند

کدخبر: 2035841

مهاجم رئال‌مادرید گفت: من تصوری داشتم و می‌دانستم که گل قهرمانی را به ثمر خواهم رساند و از زیدان خواستم که اجازه دهد آخرین ضربه پنالتی را بزنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: احساس شادی بسیار زیادی می‌کنم و خیلی خوشحالم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم. در این نوع بازی‌ها شرایط همیشه همینطور است اما تیم خیلی خوب کار کرد. می‌خواهم این قهرمانی را با هواداران و تمام کسانی که از رئال مادرید حمایت کردند تقسیم کنم. این فینال برای خانواده من و خانواده تمام مادریدها بود.

وی ادامه داد: شب جادویی بود و بدون هواداران نمی‌توانستیم این عنوان را فتح کنیم. آنها در هر مسابقه خیلی به ما کمک کردند. من تصوری داشتم و می‌دانستم که گل قهرمانی را به ثمر خواهم رساند و از زیدان خواستم که اجازه دهد آخرین ضربه پنالتی را بزنم چون می‌دانستم که گل برتری را خواهم زد.

مهاجم رئال‌مادرید با تمجید از سرمربی رئال‌مادرید گفت: زیدان کار فوق العاده‌ای انجام داد و او شایسته این بود. زیدان فروتن است و من برای او خوشحالم که توانست رئال‌مادرید به قهرمانی برساند.

رونالدو در خصوص فینال گفت: فینال‌ها همیشه سخت هستند، این سومین قهرمانی من در چمپیونزلیگ بود، هیجان زده‌ام و واقعاً احساس غرور می کنم. لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادری تعلق دارد،و می‌دانستیم که می‌توانیم آن را فتح کنیم. خیلی خوشحالم و حالا زمال لذت بردن از آن است. به میدان سیبلس خواهیم رفت، با ما بیایید. امیدوارم مردم آنجا منتظر ما باشند تا با هم جشن بگیریم.

ارسال نظر: