العامری خطاب به داعش: اگر تسلیم شوید، برایتان بهتر است!

کدخبر: 2035817

هادی العامری دبیر کل سازمان بدر و از فرماندهان بسیج مردمی عراق از آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی شهر فلوجه خبر داد و اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی سرانجام داعش را از این شهر ریشه کن خواهند کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "هادی العامری" تأکید کرد: داعشی ها بهتر است که خود را تسلیم کنند، زیرا در غیر این صورت آنان را ریشه کن خواهیم کرد.

العامری افزود : مرحله دوم عملیات پاکسازی فلوجه از تروریست های داعشی روز شنبه آغاز شد و بسیج مردمی که چندی پیش منطقه مهم و راهبردی الکرمه را از سیطره آنها خارج کرد ، به زودی منطقه مهم و راهبردی الصقلاویه را نیز بازپس خواهد گرفت.

العالم نوشت: دبیر کل سازمان بدر عراق اعلام کرد : پایان کار داعش نزدیک است و عوامل این گروه تروریستی بهتر است که خود را تسلیم کنند و اگر خود را تسلیم کنند ، ما با روش اسلامی با آنها رفتار خواهیم کرد.

شاکر جودت رئیس پلیس عراق نیز روز شنبه اعلام کرد که نیروهای ویژه پلیس تلفات و خساراتی را به داعش وارد کرده اند و به پیشروی خود برای آزادسازی منطقه الصقلاویه در شمال غرب فلوجه ادامه می دهند.

عبدالوهاب الساعدی فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه روز 23 مه 2016 از آزادسازی کامل منطقه الکرمه در شرق شهر فلوجه خبر داد و اعلام کرد که پرچم عراق بر فراز ساختمان شورای این منطقه برافراشته شده است.

ارسال نظر: