موافقت اولیه ایتالیا برای برگزاری اردوی تیم‌ملی فوتسال

کدخبر: 2035745

مدیرفنی تیم‌ملی فوتسال از موافقت اولیه ایتالیایی‌ها با بازی دوستانه و برپایی اردوی تیم‌ملی ایران در خاک ایتالیا خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی مدیر فنی تیم‌ملی فوتسال کشورمان با بیان این خبر گفت: ایتالیا موافقت اولیه خود را برای دو بازی دوستانه و اردوی ما در این کشور اعلام کرده که به زودی قطعی خواهد شد؛ در عین حال که با تاریخ بازی ما با ازبکستان نیز تلاقی دارد.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا تاریخ بازی با ازبکستان را تغییر دهیم اما منتظر هستیم تا ابتدا اردوی ایتالیا صددرصد شود بعد از آن با ازبک‌ها صحبت کنیم و بازی‌های دوستانه‌مان را جلوتر بیاوریم چراکه اهمیت بازی با ایتالیا در آستانه جام‌جهانی برای کادر فنی فوق‌العاده بالاست.

صانعی با اشاره به جزئیات بیشتر تصریح کرد: تاریخ اردوی ایتالیا در صورتی که نهایی شود 3 تا 11شهریور ماه خواهد بود در شرایطی که تیم ما 26مرداد به تایلند می‌رود و یک شهریور ماه بازخواهد گشت؛ حال تاریخ بازی دوستانه ما با ازبکستان 7 و 8شهریور است که تلاقی داشته و باید جلوتر بیفتد.

مدیرفنی تیم‌ملی فوتسال ایران احتمال برگزاری اردوی ایران در برزیل پیش از شروع رقابت‌های جام‌جهانی را رد کرده و گفت: از آنجا که ما باید سه روز زودتر از شروع بازی‌ها برای سازگاری فیزیولوژیکی بازیکنان به کلمبیا برویم و از سوی دیگر رقابت‌ها نیز طولانی خواهد بود، انجام اردو در برزیل و دوری طولانی مدت عملا بازیکنان را خسته خواهد کرد.

ارسال نظر: