روسای چهار شعبه مجلس شورای اسلامی مشخص شدند

کدخبر: 2035725

رئیس و اعضای شعب یکم، سوم، پنجم و پانزدهم مجلس شورای اسلامی شناخته شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: احمد امیرآبادی فراهانی منتخب مردم قم در مجلس به عنوان رئیس، سیدحسین افضلی و اکبر ترکی به عنوان نواب رئیس و امیر خجسته منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی شعبه 15 انتخاب شدند.

همچنین قاسم صائبی و احمد بیگدلی نیز به عنوان دبیران شعبه پانزدهم از سوی اعضا برگزیده شدند.

جمالی به عنوان عضو ثابت و طاهرخانی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و اکبری به عنوان کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

همچنین محمدرضا تابش به عنوان رئیس شعبه یک انتخاب شد. همچنین صدیف بدری و سیدکاظم دلخوش به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه یک برگزیده شدند.

ناهید تاج‌الدین و محمد محمودی نیز به عنوان دبیران اول و دوم شعبه یک انتخاب شدند. محمدقسیم عثمانی سخنگوی شعبه یک شد.

همچنین سیدمهدی مقدسی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق از سوی شعبه یک برگزیده شد و مهرداد لاهوتی هم از سوی این شعبه به عضویت کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس دهم درآمد.

علاوه بر این دو شعبه؛ محسن کوهکن منتخب مردم لنجان در مجلس دهم به عنوان رئیس، سلمان خدادادی منتخب مردم ملکان نایب رئیس اول و هدایت‌الله خادمی نایب رئیس دوم شعبه 5 مجلس دهم شدند.

در این جلسه همچنین کلیه اعتبار نامه‌های اعضای این شعبه و تقاضای اولیه برای عضویت منتخبان بررسی شد.

بر اساس این گزارش اسدالله عباسی هم به عنوان رئیس شعبه 3 انتخاب شد. همچنین نصرالله پژمان‌فر و شادمهر کاظم‌زاده به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 3 برگزیده شدند.

عامر کعبی و علی کاظمی نیز به عنوان دبیران اول و دوم شعبه 3 انتخاب شدند. سیدمصطفی ذوالقدر سخنگوی شعبه 3 شد.

ارسال نظر: