موج شدید منتقدان لیبرمن:

معاون "نتانیاهو" هم به منتقدان وزیر جنگ پیوست

کدخبر: 2035716

ایوب قرا با بیان اینکه "لیبرمن" چیزی از سلاح نمی‌داند، به جمع کسانی پیوست که علیه انتصاب او به وزارت جنگ رای خواهند داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "ایوب قرا" معاون وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی (که خود بنیامین نتانیاهو عهده‌دار آن است) نیز به جمع منتقدین انتخاب «آویگدور لیبرمن» به وزارت جنگ پیوست و قرار است در کنست علیه او رای دهد.

به نوشته وبگاه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» قرا طی یک سخنرانی ضمن بیان اینکه لیبرمن وزیر دفاع خوبی نخواهد شد، گفت: «کسی که تجربه نظامی دارد باید انتخاب می‌شد، کسی که بداند سلاح چیست.»

قانونگذاران کنست تنها راه مناسب برای واکنش نشان دادن و مخالفت با تعیین وزیر جنگ جدید را استعفای «موشه یعلون» عهده‌دار قبلی این سمت و «آوی گابای» از وزارت محیط‌زیست اسرائیل می‌داند.

«اوفر شلاح» عضو کنست نیز در انتقاد از سیاست‌های نتانیاهو تصریح کرد وی در حال از دست دادن اعضای برجسته کابینه‌اش بدلیل رفتارهای بی‌پروا و بی‌اعتمادی به رهبری او می‌باشد.

وی با بیان اینکه در یک هفته دو وزیر حرفه‌ای کابینه استعفا کردند، افزود: «یعلون و گابای فهمیدند که شکافی در سیاست‌های اسرائیل میان آنهایی که شایسته‌اند و آنهایی که نیستند، وجود دارد.»

ارسال نظر: