انتخاب عجیب کی‌روش برای دروازه

یک غریبه در بین ملی‌پوشان

کدخبر: 2035360

در روزهایی که انتقادها به کی‌روش برای دعوت نکردن از مهدی رحمتی به تیم ملی به اوج خود رسیده، او ترجیح داد دروازه‌بان ۱۷ ساله تیم فوتبال ملوان را به تیمش دعوت کند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، در روزهایی که انتقادها به کی‌روش برای دعوت نکردن از مهدی رحمتی به تیم ملی به اوج خود رسیده است، او ترجیح داده است دروازه‌بان 17 ساله تیم فوتبال ملوان را به تیمش دعوت کند که این موضوع حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده است.

نیما میرزازاد دروازه‌بان سوم تیم فوتبال ملوان بود که بعد از جدایی سرگی پاشنکو و مصدومیت سیدحسین حسینی در هفته‌های پایانی شانس بازی برای این تیم را پیدا کرد و در نهایت هم با ملوان به لیگ یک سقوط کرد. میرزازاد 17 ساله هم اکنون دروازه‌بان تیم ملی جوانان است و البته ماجرای دعوت شدنش به تیم ملی بسیار جالب و البته حاشیه‌ساز شده است. در لیست اولیه کی‌روش برای تیم ملی نام محمدرضا اخباری، علیرضا بیرانوند، علیرضا حقیقی و رشید مظاهری به چشم می‌خورد.

در این بین اخباری و مظاهری چون درگیر لیگ قهرمانان آسیا و البته فینال جام حذفی هستند فعلا به اردوی تیم ملی ملحق نشده‌اند و از طرفی علیرضا حقیقی هم یکی دو روز دیرتر به تمرینات تیم ملی اضافه شد و همین مساله باعث شد بیرانوند نیاز به حریف تمرینی پیدا کند. در این بین با درخواست امیرحسین پیروانی سرمربی تیم جوانان، نیما میرزازاد به تیم ملی دعوت شد تا هم بتواند در کنار بازیکنان بزرگ تمرین کند و هم با روحیه خوب در بازی‌های پیش روی تیم نوجوانان به میدان برود.

هرچه که هست هوادران مهدی رحمتی در این روزها در فضای مجازی و البته رسانه‌ها حمله‌های تندی به کی‌روش بابت دعوت نکردن از بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران کرده‌اند و دعوت از گلر جوان ملوان حاشیه‌های تیم ملی را هم بیشتر کرده است.

ارسال نظر: