شهاب حسینی:

هر اتفاقى که مردم سرزمینم را شاد کند باعث خوشحالى من است

کدخبر: 2035351

شهاب حسینی گفت: می‌دانم این جایزه مردم را خوشحال کرده است. هر اتفاقى که مردم سرزمینم را شاد کند باعث خوشحالى من است، خدا را شکر میکنم که توانستم وظیفه‌ام را انجام دهم.

به گزارش گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، عوامل فیلم سینمایی «فروشنده» اصغر فرهادی «کارگردان» و شهاب حسینی، ترانه علیدوستی بازیگران این اثر سینمایی هستند و در شصت و نهمین جشنواره کن فرانسه توانستند جوایزی را به خود اختصاص دهند از فرودگاه امام خمینی(ره) به تهران بازگشتند.

رخشان بنی اعتماد، آناهید آباد، رضاکیانیان به عنوان نماینده ای از خانه سینما و علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، کامران ملکی، علی اعلایی، نیما رئیسی، امین تارخ، محمدرضا دلپاک کاوه سجادی حسینی و جمعی از عوامل فروشنده، ایل بیگی و حبیب رضایی نیز برای استقبال به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) آمدند.

شهاب حسینی بعد از ورود در جمع خبرنگاران درباره این جایزه گفت: برای این جایزه پیشنهادی از کشورهای خارجی نداشتم و کارم را در ایران ادامه می دهم،میدانم این جایزه مردم را خوشحال کرده است. هر اتفاقى که مردم سرزمینم را شاد کند باعث خوشحالى من است، خدا را شکر میکنم که توانستم وظیفه ام را انجام دهم.

ترانه علیدوستی نیز در جمع خبرنگاران گفت: استقبال خوب بود فکر می کردم مردم شاد بشوند اما. نه آنقدر که در حال حاضر می بینم و امیدوارم این جایزه پلی برای سینمای ایران باشد.

ارسال نظر: