ارتش عراق منطقه "مخازن الکرمه" در فلوجه را آزاد کرد

کدخبر: 2035290

نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات آزادسازی "فلوجه"، منطقه "مخازن الکرمه"، مرکز تجهیز خودروهای بمب‌گذاری شده داعش را از چنگال داعشی‌ها آزاد کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: ارتش عراق در ادامه عملیات آزادسازی شهرستان فلوجه در استان الانبار از چنگال تروریستهای داعشی، منطقه مخازن الکرمه را به کنترل خود در آورد.

داعش منطقه مخازن الکرمه را به مراکزی برای تجهیز خودروهای بمب گذاری شده تبدیل کرده بود.

قطع کامل خطوط امدادرسانی به داعش بین الکرمه و فلوجه

و خبر دیگر اینکه نیروهای داوطلب مردمی در ادامه عملیات آزادسازی فلوجه، خطوط امدادرسانی به گروه تروریستی داعش بین الکرمه، فلوجه، و الصقلاویه را به طور کامل قطع کردند.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، بامداد روز دوشنبه طی سخنانی، آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار از اشغال گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پرچم عراق بر فراز فلوجه برافراشته خواهد شد، افزود: فلوجه همچون صدها روستا، شهر و شهرک به اهالی آن بازخواهد گشت و از ظلم، ستم و خیانت داعش آزاد خواهد شد.

نخست وزیر عراق گفت: فلوجه را طی چند روز آزاد خواهیم کرد و آزادی این شهرستان هدیه‌ای برای همه عراقی‌ها است.

منابع عراقی اعلام کرده‌اند طی 3 روز از عملیات آزادسازی فلوجه در الانبار، 19 منطقه از اشغال داعش آزاد شده‌اند و در جریان این عملیات‌‌ها ده‌ها تروریست از جمله معاون «والی داعش» در این شهر به هلاکت رسیده‌اند.

ارسال نظر: