محسن رضایی در جمع پیشکسوتان سپاه عاشورا:

قرارگاه انتقال تجارب جنگ به نسل‌های جوان تشکیل می‌شود

کدخبر: 2035278

دبیر مجمع تشحیص مصلحت نظام از تشکیل قرارگاه انتقال تجارب جنگ به نسل‌های جوان در کشور و به تبع آن در سپاه‌های استان در آینده خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن رضایی چهارشنبه شب در جمع پیشکسوتان سپاه عاشورا از تشکیل قرارگاه انتقال تجارب جنگ به نسل های جوان در کشور و به تبع آن در سپاه های استان در آینده خبر داد .

رضایی گفت: در این قرارگاه زمینه ارتباط و انتقال تجارب از پیشکسوتان به جوانان سپاهی میسر خواهد شد.

وی اظهارکرد: هم اکنون دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها آمریکا حملات خود علیه نظام را به حوزه های اقتصادی و فرهنگی متمرکز کرده اند تا با نفوذ به جریان اصیل انقلاب و اسلام مانع از تحقق فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری شوند.

دبیر مجمع تشخیص افزود: در زمان حاضر دشمن با آرایش جدید در حوزه های اقتصادی و فرهنگی در داخل ایران و مناطق تحت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه به مصاف ما آمده است که برای برون رفت از شرایط موجود باید راهکارهایی عملی و اصولی را در پیش گرفت و البته تنها راهکار در این رابطه عمل به توصیه های رهبری است.

رضایی ادامه داد: جدا کردن مردم از نظام و تضعیف رهبری از اهداف اصلی آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است که برای رسیدن به این دو هدف کارهای تبلیغاتی به منظور تغییر ارزش ها با استفاده از ماهواره ها انجام می دهد.

وی ، از تلاش آمریکا برای نفوذ نظام سرمایه داری به ایران خبر داد و گفت: آنها تلاش های بسیاری در این زمینه انجام می دهند که این تقابل همان تقابل جبهه جاهلیت و اسلام ناب محمدی می تواند تعبیر شود.

رضایی با اشاره به اتحاد دشمنان اسلام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ، گفت: این اتحاد نامیمون می خواهد میان اسلام، ایران و اسلام ناب فاصله بیندازند.

دبیر مجمع تشخیص یادآور شد: خنثی کردن جایگاه رهبری و جداسازی مردم از رهبری نظام در کنار پدیده نفوذ رخ می دهد و نمونه های عینی آن را در نوع رفتار واشنگتن در صدور روادیدهای فوری به اقشار خاص از جمله هنرمندان و نخبگان و دانشگاهیان می توان مشاهده کرد .

وی با بیان اینکه پیش از این چنین موضوعی برای دولت آمریکا محلی از اعراب نداشت ، گفت: دشمنان با این کار در حقیقت تلاش دارند تا نفرات خود را به کشور نفوذ دهند.

رضایی گفت: آمریکا تلاش دارد تا نفوذ ایران در کشورهای منطقه را کم کند تا ایران به مرزهای داخلی خود محدود شود.

دبیر مجمع تشخیص خطاب به پیشکسوتان سپاه عاشورا، گفت: امروز در چنین شرایطی بچه های انقلاب نباید نظاره گر باشند بلکه اقدامی متناسب با شرایط کنونی باید انجام داد که در این مسیر نقش پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ بسیار تعیین کننده است.

وی با تاکید بر انتقال تجربیات جنگ از سوی پیشکسوتان به پاسداران جوان ، گفت: امروز باید پیشکسوتان سپاه تجربیات ارزشمند خود را به پاسداران جوان منتقل کنند و البته پاسداران جوان نیز باید ارتباط خود با پیشکسوتان را حفظ و تقویت کنند که البته این انتقال برخلاف خاطره گویی و ادبیات دفاع مقدس به خوبی منتقل نشده است.

رضایی گفت: هدف از اقتصاد مقاومتی در ارکان مختلف جامعه باید تحقق نظرات و منویات مقام رهبری باشد که برای این منظور باید نهضت مردمی در کشور شکل بگیرد.

ارسال نظر: