معاون شهردار تهران خبر داد:

واگذاری سهام شهروند و شهر آفتاب به بخش خصوصی

کدخبر: 2035216

معاون مالی و برنامه ریزی شهردار تهران گفت: واگذاری بخشی از سهام فروشگاه شهروند و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به بخش خصوصی با روش بی او تی(ساخت و بهره برداری از پروژه) در دست مطالعه و بررسی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، قدرت الله گودرزی عصر چهارشنبه در حاشیه نهمین دوره اعطای جوایز خوش‌حسابی در جمع خبرنگاران افزود: بانک شهر یکی از گزینه‌های مطرح برای واگذاری سهام فروشگاه شهروند و مجموعه شهر آفتاب است .

وی در ادامه میزان بدهی‌های معوق در رابطه با پرداخت عوارض سنوات گذشته را ١٤ هزار میلیارد ریال عنوان کرد .

گودرزی بابیان اینکه رویکرد شهرداری تهران افزایش سهم درآمدهای پایدار شهری است اظهار کرد: سهم درآمدهای پایدار از مجموع درآمدهای شهرداری پایتخت در سال ٨٧ حدود 12 درصد بود که این رقم امسال به بیش از ٤٠ درصد افزایش‌یافته است .

وی از شناسایی منابع جدید برای افزایش درآمدهای پایدار شهری خبر داد و تصریح کرد: حصول درآمد از محل این منابع پس از تأیید شورای اسلامی شهر تهران اجرایی می‌شود .

معاون مالی و برنامه‌ریزی شهردار تهران در خصوص انتشار اخباری مبنی بر بدهی 20 هزار میلیارد ریالی شهرداری به سازمان امور مالیاتی نیز گفت: مباحث مربوط به مالیات و بیمه ازجمله هزینه‌های جاری است و این مبلغ مورد تأیید شهرداری تهران نیست .

وی طلب شهرداری تهران از دولت را ١٤٠ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: این طلب مربوط به یارانه بلیت مترو، اتوبوس، بافت فرسوده و جرائم راهنمایی و رانندگی است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر: