پس از برنامه دیشب خندوانه رخ داد:

رامبد زیر حملات "پاشاییست ها"!

کدخبر: 2035079

برنامه شب گذشته خندوانه که با حضور تعدادی از بدل های مرتضی پاشایی همراه بود، مورد انتقاد شدید هواداران این خواننده فقید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، شب گذشته برنامه خندوانه با حضور افرادی همراه بود که به دلیل علاقه به مرتضی پاشایی تلاش کرده بودند خود را شبیه این خواننده جوان و درگذشته کنند و به همین دلیل لباس و ظاهری شبیه او داشتند.

جوان در برنامه شب گذشته خوب با انتقاد از برخی رفتارهای سودجویانه افرادی که با تقلید از سلبریتی ها به درآمدزایی می پردازند، این رفتارها را دور از اخلاق و سوءاستفاده از موج شهرت پاشایی دانست. او در بخشی از این برنامه ضمن دعوت از کودک خردسالی که خود را شبیه مرتضی پاشایی کرده بود از او خواست، لباس و کلاه و عینکی که وی را شبیه پاشایی می کند در آورد و در انتها گفت: «اتفاقاً این جوری بیشتر بهت میاد».

اما این برنامه خندوانه چندان به مذاق حامیان پاشایی خوش نیامد و موجب حملات آنها به رامبد جوان در اینستاگرام شد.

جوان در صفحه اینستاگرام خود، تصویری از برنامه شب گذشته خندوانه قرار داد. این پست تا این لحظه نزدیک 15 هزار نظر داشته که در میان مطالب این صفحه کم نظیر است.

یکی از طرفداران پاشایی در این پست نوشته است: «خودت با مرحوم پاشایی ؟؟یه چیزی هست که مردم خودشونو شبیه تو نمیکنن .....چه حرصی میخوردی وقتی همشون گفتن به خاطر اخلاقش دوسش داریم ؛تو به آیه ای که خدا میگه عزت و ذلت شما دسته منه اعتقاد داری؟؟خدا کسی رو الکی عزیز نمیکنه....برات متاسفم رامبد؛ پاشایی هیچوقت چنین کاری رو نکرد و الان همه دوسش دارن کاش من جای یه بچه شیش ساله جواب سوالاتومیدادم تا دیگه سعی نکنی محبوبیتی که یه نفر داره رو از دل کسی بیرون کنی.....هرچند موفق نمیشی»

فرد دیگری نیز با انتقاد از برنامه دیشب خندوانه، گفته است: «اینکه یه عده عاشق یه کسی یا یه تیپی هستن انقد جای شماهارو تنگ کرده که تحملشو ندارید. اگه الگوی ظاهری گرفتن از کسی ک مردم صداشو دوست دارن چون باعشق همراهه انقد بده که براش یه برنامه اختصاص میدین چرا اقای جوان سه بار تکرار میکنید که چرا خودتونو شکل ما که میخندونیمتون نمیکنید واقعا متاسفم که وقت مردم رو با چرندیات تلف میکنید»

اما این برنامه با واکنش برادر پاشایی نیز مواجه شد. مصطفی پاشایی هم در صفحه شخصی خود به نوعی جوان را ملامت کرده و نوشت: «خداوند خواست که مرتضی را عزت ببخشد و این در سایه دل پاک و بی آلایش و هنر بی بدیلی که از ذات هنرمندش سرچشمه می‌گرفت میسر شد. تمامی خصوصیت‌های اخلاقی و هنر مثال‌زدنی مرتضی پاشایی بود که میلیون‌ها ایرانی عاشقانه دوستش دارند. به این نکته باید توجه کرد که خداوند مهر مرتضی را در دل مردم نهاد و هیچ شخصی نمی‌تواند این محبت را از دلشان خارج کند.»

مرتضی پاشایی، خواننده جوانی بود که اواخر آبان سال 93، در سن 30 سالگی به دلیل بیماری سرطان درگذشت. تشییع جنازه او تا مدت ها دستمایه یادداشت ها و برگزاری نشست های مختلف جامعه شناسی بود و نظرات متفاوتی در خصوص پدیده هواداران وی از سوی اساتید دانشگاه مطرح شد.

ارسال نظر: