ارتش درگذشت همسر شهید بابایی را تسلیت گفت

کدخبر: 2034851

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت سرکار خانم صدیقه حکمت، همسر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را تسلیت گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت خانم صدیقه حکمت، همسر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت بانوی فداکار و مومنه حاجیه خانم صدیقه حکمت، همسر شهید سرافراز ارتش اسلام، سرلشکر خلبان عباس بابایی موجب تأثر خاطر گردید.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: صبوری آن بانوی فداکار در زمان حیات شهید بابایی که همواره نقش آفرین بی بدلیل صحنه های نبرد در دوران دفاع مقدس بود و تحمل فراغ یار و عزیزش در دوران بعد از شهادت، نشان از ایمان و روحیه بالای انقلابی آن بانوی مومنه داشت که از هیچ تلاشی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه آن شهید عزیز فروگذار نبود و سرانجام با پروازی آسمانی به دیدار یار و همراهش شتافت.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان در گذشت همسر مهربان و یار صدیق شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران اسلامی، فرزندان، بستگان و همرزمان آن شهید والامقام تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال، علو درجات و غفران و رضوان الهی را برای آن بانوی مکرمه و صبرجمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت نموده است.

ارسال نظر: