در حال برگزاری است

دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر انقلاب + تصاویر و حاشیه‌ها

کدخبر: 2033380

اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و سومین دوره‌ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروز با حضور در محفل انس با قرآن در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و سومین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محفل انس با قرآن در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

این دیدار که هم‌اکنون به صورت زنده از شبکه‌ قرآن سیما در حال پخش است، با قرائت قاریان در حضور رهبر انقلاب در حال برگزاری است.

* حجت الاسلام محمدی رئس سازمان اوقاف، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر، حسین هاشمی استاندار تهران، داوران و قاریان برجسته داخلی و خارجی و جمعی از شخصیت های فرهنگی مذهبی از جمله چهره های حاضر در مراسم هستند. * مجید یراق‌بافان مثل چند سال اخیر، اجرای مراسم را بر عهده دارد. * در میانه مراسم، صدای یکی از بانوان قرآنی که از میان حضار برخاسته بود توجه همه را جلب کرد. وی اعلام کرد هدیه ای قرآنی برای رهبر معظم انقلاب دارد که ابراز محبت و توجه حضرت ایت الله خامنه ی را در پی داشت. * در ادامه جلسه حامد شاکرنژاد، قاری جوان و معروف مشهدی که سال گذشته در سک سانحه رانندگی مجروح شده بود، به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت. وی در ابتدای تلاوت خود از حاضرین خواست برای "سلامتی و طول عمر امام خامنه ای" صلوات بفرستند. * حامد شاکرنژاد پس از پایان تلاوت، به همراه پدر خود به محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شد و لحظاتی با ایشان به گفتگو پرداخت.

* حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف در ادامه مراسم به ارائه گزارشی از روند برگزاری سی و سومین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم پرداخت. وی یاد و خاطره قاریان مهاجر الی الله و اعضای گروه تواشیح که سال گذشته در فاجعه خونین منا به جوار رحمت حق شتافتند را گرامی داشت. * پس از سخنرانی حجت الاسلام محمدی، مجید یراق بافان با بیان این شعر خطاب به رهبر انقلاب "من و دل گر فدا شدیم چه باک / غرض اندر میان سلامت توست"، به استقبال سخنان حضرت ایت الله خامنه ای رفت. * رهبر انقلاب در ابتدای بیانات خود فرمودند: قرآن محور است. از این سفره اطعام معنوی الهی همه باید استفاده کنند. این جلسات قرآنی این فرصت را می دهد. ما از قران دوریم. زندگی ما از حقایق قرآنی خیلی دور است. سعادت امت اسلامی به این است که خود را به قرآن و معارف آن نزدیک کنند. متن کامل بیانات رهبر معظم انقلاب را اینجا بخوانید.

ارسال نظر: