رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح:

حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان نیروهای مسلح به موقع واریز می‌شود

کدخبر: 2032910

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح گفت: هیچ مشکلی برای پرداخت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در اردیبهشت ماه وجود ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی در گفت وگویی در پاسخ به سئوالی درمورد ارسال پیامکی از سوی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برای بازنشستگان این سازمان مبنی بر اینکه دولت نتوانسته است تامین اعتبار لازم را برای پرداخت حقوق اردیبهشت ماه آنان انجام دهد و این سازمان قادر به پرداخت حقوق اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی نیست، افزود: این موضوع صبح امروز(دوشنبه) حل و فصل شد و از ساعت 10 و 30 دقیقه با ارسال پیامکی مجدد این موضوع را به اطلاع بازنشستگان نیروهای مسلح رساندیم.

وی ادامه داد: بر اساس قول مساعد سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان نیروهای مسلح به موقع پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح گفت: این سازمان در حدود دو سال گذشته و بر طبق میثاق و پیمان خود با بازنشستگان، سعی کرده تا حقوق مشترکان خود را با وجود تمام ناملایمات و مشکلات، قبل از پایان هر ماه به حساب آنها واریز کند.

گودرزی توضیح داد: امید است اعتبار حقوق اردیبهشت ماه نیز همچون گذشته و با کمک و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تامین و دغدغه های بازنشستگان نیروهای مسلح که حافظان کیان و امنیت ملی کشور در دوران دفاع مقدس محسوب می شوند در اسرع وقت رفع شود.

وی گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی، مسئولان ذیربط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قول مساعدت برای حل این مشکل را داده اند، از این رو مراتب در حال اطلاع رسانی به بازنشستگان محترم نیروهای مسلح است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر: