رجب‌زاده رکورددار گلزنی با پیراهن ذوب‌آهن

کدخبر: 2030603

پس از آرش برهانی این بار مهدی‌ رجب زاده با ۲ گل زده بیشتر رکورد بیشترین گل زده با پیراهن یک تیم در تاریخ فوتبال ایران را شکست.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، در کل تاریخ و بدنه فوتبال ایران چه در دوران لیگ برتر و چه قبل از آن هیچ بازیکنی نبوده که برای یک تیم 83 گل بزند و این رکورد رجب‌زاده تحت شرایط خاصی نصیب او و ذوب آهن شده است.

زدن 83 گل برای یک تیم، ولو در مدت 20 سال آن هم توسط مردی که همیشه در خط میانی بازی کرده یک رکورد شایسته است، داشتن تعصب به یک تیم و حضور دائمی در آن، ثبات در مسیر فوتبال و بازی کردن در سنین بالا به خاطر انتخاب سبک سالم زندگی ورزشی و سوم، تلاش برای گلزنی توسط هافبک‌ها، برای مهدی رجب زاده این رکورد خاص را به همراه داشته است.

انگیزه هم از مهم‌ترین و عملی ترین راه‌های رسیدن به هدف است، او طی چند هفته قبل بارها برای ورزش سه توضیح داد که آمار گل‌هایش از آن چه ما قبلاً تقریر کرده‌ایم بالاتر است که این به خاطر همین عوامل انگیزشی است و علاقه به بهبودان،آدم‌هایی که با رکورد زندگی می‌کنند تلاش وافری برای رسیدن به اهداف خود می‌کنند.

مهدی رجب زاده امروز با 83 گل آرش برهانی که 81 گل برای استقلال زده را پشت سرگذاشت تا به تنهایی در صدرجدول گلزنان یک تیم باشگاهی در ایران بایستد.

ارسال نظر: