مصباحی مقدم:

ادبیات مصاحبه در سایت "انتخاب" ادبیات بنده نیست/ این مصاحبه را "کان لم یکن" تلقی می‌کنم

کدخبر: 2030537

نماینده مردم تهران در مجلس با تکذیب هرگونه مصاحبه با عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: ادبیات مصاحبه منتشر شده از بنده در سایت انتخاب ادبیات بنده نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، در خصوص مصاحبه منتشر شده از وی در سایت انتخاب ( متن مصاحبه ) توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت: امروز یکی از خبرنگاران با بنده مصاحبه‌ای انجام داد و با این که بارها تاکید کردم که اگر به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مصاحبه کرده‌ام، می‌توانید این سمت را برای من به کار ببرید اما با این که این مصاحبه یک اظهار نظر شخصی بوده به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت انعکاس داده شده است.

وی بر همین اساس تصریح کرد: این موضوع مورد اعتراض بنده است و حتماً مورد انتقاد همکاران من در جامعه روحانیت مبارز خواهد شد. لذا از این جهت هر گونه مصاحبه‌ای را به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در چند روز اخیر تکذیب می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به محتوای گفتگوی خود با این سایت خبری تاکید کرد: خبرنگار سخنان بنده را با ادبیات خودش منتشر کرده که این ادبیات، ادبیات بنده نیست و از این جهت نسبت به مصاحبه‌ای که منتشر شده است ایراد دارد و این مصاحبه را "کان لم یکن" تلقی می‌کنم.

ارسال نظر: