معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا خبر داد؛

۱۳ شهید و ۲۱ مجروح مازندرانی مدافع حرم در خان طومان سوریه

کدخبر: 2029452

با توجه به شهادت نیروهای مازندرانی مدافع حرم در خان طومان سوریه و انتشار غیر موثق اسامی شهدای مدافع حرم در رسانه ها آخرین اخبار حکایت از شهادت ۱۳ مازندرانی مدافع حرم و ۲۱ مجروح دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خبرگزاری بسیج نوشت: سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا، گفت: تعداد شهدا و مجروحین حملات تروریستی گروه های تکفیری در ماجرای آتش بس اخیر سوریه به مرز 35 تن رسید.

با توجه به شهادت نیروهای مازندرانی مدافع حرم در سوریه و انتشار غیر موثق اسامی شهدای مدافع حرم در رسانه ها آخرین اخبار حکایت از شهادت 13 مازندرانی مدافع حرم و 21 مجروح دارد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از هر گونه اظهارات خبری که موجب تشویش اذهان و نگرانی جامعه و خانواده های گرانقدر رزمندگان غیور مدافع حرم می شود انتشار هر گونه اخبار بدون تائید روابط عمومی سپاه کربلا ناموثق است.

وی در مورد تعداد و اسامی این شهدا پس از کسب اطلاعات از مراجع مربوطه گفت: طی اطلاعیه های بعدی اسامی شهدا و مجروحین مازندرانی مدافع حرم برای مخاطبین و مردم جامعه شهید پرور صادر می گردد.

رضایی بیان کرد: از جامعه رسانه ای استان درخواست می شود تا از انتشار غیر موثق اسامی جدا خودداری نموده و هشیارانه هر گونه بهره برداری نظام سلطه از طریق رسانه ها را خنثی کنند و هیچ گونه اخباری را در این خصوص بغیر از روابط عمومی سپاه کربلا موثق نشمارند.

ارسال نظر: