ترافیک سنگین در خیابان سئول

کدخبر: 2029052

برپایی نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، ترافیک سنگینی را در خیابان سئول و برخی معابر حاشیه‌ای به وجود آورده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به ترافیک به وجود آمده به دنبال برپایی نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در معابر حاشیه نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار کرد: متاسفانه برگزاری این نمایشگاه باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در خیابان سئول و خیابان‌ها و معابر حاشیه محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران شده است و این وضعیت روز گذشته و امروز نیز ادامه دارد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: متاسفانه به دلیل محدودیت پارکینگ خودروها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، شاهد درگیر شدن طول خیابان سئول زیر بارترافیکی این نمایشگاه هستیم و ترافیک در ورودی پارکینگ نمایشگاه سنگین است.

وی از علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه خواست تا با در نظر گرفتن شرایط موجود، از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند و با توجه به ممنوعیت پارک در معابر اصلی حاشیه‌ای نمایشگاه، خودروی خود را در معابر فرعی دورتر پارک کرده تا در ترافیک به وجود آمده گرفتار نشوند.

ارسال نظر: