گردان‌های شهید "عزالدین قسام":

نوار غزه را به جهنم صهیونیست‌ها تبدیل می‌کنیم

کدخبر: 2029025

گردان‌های شهید "عزالدین قسام"شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به تشدید حملات صهیونیست‌ها علیه غزه طی دو روز گذشته، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در غزه باز هم شکست خواهد خورد و غزه جهنم صهیونیست‌ها خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: گردان‌های قسام شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد که تونل کشف شده روز گذشته در جنوب نوار غزه قدیمی بوده و همان تونلی است که قسام اولین عملیات نفوذ به خطوط پشتی دشمن در جنگ 51 روزه در تاریخ 17/7/2014 را از طریق آن انجام داد و توانست اطلاعات مهم و حساسسی از دشمن بدست بیاورد.

این گردان ها افزود که رهبران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی همچنان سرنوشت منطقه را به بازی می‌گیرند و می‌خواهند دروغ تحویل جامعه خود و محافل منطقه ای و جهانی دهند که طی روزهای گذشته به هر شیوه ای در صدد آرام سازی و کنترل اوضاع بودند تا بدین گونه پیروزی‌هایی دروغین و خیالی برای خود کسب کند.

در این بیانیه آمده است که جهانیان شاهد بودند دشمن صهیونیستی تونل کشف شده را بمباران و منفجر کرد در حالی که گردان های قسام این تونل را بسته بود و در نهایت دشمن چندین مرتبه این تونل را با فاضلاب پر کرد.

گردان های قسام تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین به هیچ وجه بهانه ها و دروغ پردازی های دشمن صهیونیستی را نخواهد پذیرفت. قسام از دشمن خواست دست از دروغ پردازی برای بهبود وجهه خود نزد جهانیان در مقابل گزارش بازپرس کابینه رژیم صهیونیستی در مورد جنگ 51 روزه که نتانیاهو و موشه یعلون وزیر جنگ این رژیم را به شکست در جنگ و سرپوش نهادن بر حقایق متهم می کند، بردارند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های قسام همچنین ضمن تمجید از دلاوری های ملت فلسطین، اظهار داشت که مقاومت در سلامت کامل است و با قدرت و درایت در برابر تجاوزات اشغالگران ایستادگی می کند.

قسام در ادامه شهادت زینه عمور بانوی 54 ساله فلسطینی در بمباران روز گذشته خان یونس را تسلیت گفت و تاکید کرد که خون او و دیگر شهدای فلسطین هرگز هدر نخواهد رفت.

از سوی دیگر داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز در واکنش به تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی دو روز گذشته گفت: مقاومت در راستای پایبندی به دفاع از ملت فلسطین و حمایت از منافع آن، با دقت و درایت تمامی حوادث جاری را دنبال می کند.

وی اظهار داشت که مقاومت هرگز به رژیم اشغالگر اجازه نمی دهد که با تجاوزات خود واقعیت جدیدی را تحمیل کند و مقاومت دائما در حال آماده باش برای پاسخگوئی به جنایت های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین است.

ارسال نظر: