امیدوارم اعضای مجمع بهترین فرد را برای فدراسیون انتخاب کنند

علیپور: با اینکه همه نگاه‌ها معطوف انتخابات است، از نظارت بر لیگ برتر و لیگ دسته یک غافل نبودیم

کدخبر: 2029023

رئیس کمیته نظارت و بازرسی و صیانت از لیگ فوتبال گفت: درست است که تمامی فکر اهالی فوتبال معطوف انتخابات فدراسیون فوتبال است ولی ما برای تمامی بازی‌های حساس و مهم ناظران ویژه و نامحسوس خواهیم داشت.

علی علیپور، رئیس کمیته نظارت و بازرسی و صیانت از لیگ فوتبال در گفتگو با «نسیم آنلاین» از حضور ناظران ویژه در دیدارهای پایانی مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک خبر داد و گفت: شرایط تیم‌ها بسیار حساس است و این نشان از پویایی این رقابت‌ها دارد. شرایط چه در بالا و چه در پایین جدول بسیار حساس است و نظارت همه‌ جانبه‌ای برای بازی‌های باقیمانده در هر دو لیگ داریم.

وی افزود: درست است که تمامی فکر اهالی فوتبال معطوف انتخابات فدراسیون فوتبال شده است ولی ما برای تمامی بازی‌های حساس و مهم ناظران ویژه و نامحسوس خواهیم داشت تا شاهد بازی‌های جذاب، دیدنی و پاک باشیم تا خدای نکرده حقی در این بازی‌ها ضایع نشود.

علیپور تاکید کرد: فردا تکلیف رئیس فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد و امیدوارم اعضای مجمع بهترین فرد را برای فدراسیون انتخاب کنند تا فوتبال کشور به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی و صیانت از لیگ فوتبال گفت: مناظره سه کاندیدا در برنامه نود عادل فردوسی‌پور در هفته گذشته و برنامه امشب شب‌های فوتبالی افشین عبداللهیان می‌تواند به اعضای مجمع کمک کند تا به فرد اصلح رای دهند. امید است فردا، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به بهترین شکل ممکن به وظیفه خود عمل کنند و فرد منتخب مجمع بتواند پاسخگوی انتظارات فوتبالی‌ها باشد.

ارسال نظر: