کارشناس آمریکایی:

مصادره اموال ایران، نشان دهنده جنون دستگاه قضائی آمریکاست

کدخبر: 2029022

کارشناس آمریکایی تصریح کرد اقدام دادگاه عالی آمریکا درباره مصادر دارایی‌های ایران، گویای جنون در دستگاه قضائی آمریکاست که صهیونیست‌ها در آن حضور پررنگی دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسکات بنت افسر سابق ارتش آمریکا در حوزه جنگ روانی در گفتگو با این شبکه از شهر سانفرانسیکو در ایالت کالیفرنیا گفت: «آمریکا در اقدام اخیر خود بخشی از دارایی های ایران را مصادره کرده است. این اقدام آمریکا مضحک و مسخره است. این اقدام نشان دهنده میزان دیوانگی و جنون دستگاه قضائی آمریکا است که در نظام قضائی مسخره این کشور وجود دارد.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: بسیاری از قضات دادگاههای آمریکا، طرفدار اسرائیل و صهیونیسم هستند که از ایران نفرت دارند. در این دستگاه قضائی، عدالت وجود ندارد.

دستگاه قضائی آمریکا با حماقت وارد دعوایی با ایران شده است که بازنده آن خواهد بود. این کار آمریکا سبب می شود همه کشورهای دیگر این مجوز را پیدا کنند تا چنین اقدامی را درباره دارایی های غرب و آمریکا تکرار کنند. با این روند، کشورهای دیگر هم می توانند آمریکا را به علت به راه انداختن جنگ در منطقه خاورمیانه تحت پیگرد قانونی قرار بدهند و همین کار را درباره عربستان سعودی و کشورهای دیگر انجام بدهند. اگر آمریکا واقعا شکایتی دارد باید در مجامع بین المللی پیگیری کند.»

ارسال نظر: