گزارش "نسیم آنلاین" از حواشی دومین روز نمایشگاه کتاب؛

گردوغبار؛ مهمان ناخوانده نمایشگاه کتاب تهران

کدخبر: 2029002

حجم استقبال مردم از نمایشگاه در روز دوم به حدی بود که حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی از اضافه شدن ۵۰ دستگاه شاتل دیگر به نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی " نسیم آنلاین " ، دومین روز نمایشگاه کتاب تهران با استقبال بالای مردم از همان ساعات اولیه صبح شروع شد ، استقبالی که شاید مسئولان برگزاری نمایشگاه کمتر انتظار آن را می کشیدند، البته استقبال مردم باعث بروز ترافیک صبحگاهی و طبیعتا ترافیک ساعات پایانی نمایشگاه شد.

حجم استقبال مردم از نمایشگاه در روز دوم به حدی بود که حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی از اضافه شدن 50 دستگاه شاتل دیگر به نمایشگاه خبر داد.

البته نمایشگاه دیروز یک مهمان ناخوانده هم داشت، مهمانی که با آمدنش گرد و غبار را به شهر آفتاب آورد و مردم را تا حدی غافلگیر کرد.

یکی از نکات مهم نمایشگاه کتاب امسال پارکینگ های در نظر گرفته شده برای ناشران، خبرنگاران و مردم است، پارکینگ هایی که با وجود همه محاسن اش ولی در ساعات پایانی نمایشگاه باعث ایجاد بار ترافیکی شدیدی می شوند و نبود راهنمایی های کافی گاهی باعث سرگرمی مردم نیز هستند.

نظم اغذیه فروشی ها را شاید بتوان یکی از محسنات نمایشگاه کتاب بیست و نهم دانست، نظمی که در نمایشگاه های قبلی کمتر شاهد آن بوده ایم، علاوه بر آن وجود فضای سبز بیشتر و زیباتر نسبت به نمایشگاه های پیشین باعث رضایت مردم شده، به گونه ای که بازدیدکنندگان زیادی ساعات طولانی را در محوطه های سبز شهر آفتاب می‌گذرانند؛ با این حال گویی هنوز کمبود سرویس های نمایشگاه برای مردم کمی و بیش وجود دارد.

ارسال نظر: