طلاب حوزه علمیه قم طی نامه‌ای به روحانی اعلام کردند؛

آقای روحانی هشدار می‌دهیم مناقشه با بیانات رهبری از چشم مردم دور نمانده، محبوبیت شما را کاهش می‌دهد

کدخبر: 2028943

طلاب حوزه علمیه قم خطاب به روحانی نوشته‌اند: به شما هشدار میدهیم عملکردتان در مناقشه صریح ضدبیانات رهبری که شائبه غرض داشتن نیز در آن هویدا است از چشم مردم بصیر ایران دور نمی‌ماند و محبوبیت شما را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، متن نامه طلاب حوزه علمیه قم خطاب به روحانی در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَرْفَعُوا أَصْوَاتَکُمْ فَوْقَ صَوْتِ النَّبِیِّ وَلَا تَجْهَرُوا لَهُ بِالْقَوْلِ کَجَهْرِ بَعْضِکُمْ لِبَعْضٍ أَن تَحْبَطَ أَعْمَالُکُمْ وَأَنتُمْ لَا تَشْعُرُونَ (حجرات/2)

رئیس جمهور آقای روحانی

سلام علیکم

همان طور که خودتان بهتر می دانید یکی از ارکان اصلی و ستون مستحکم انقلاب، جایگاه ولایت فقیه می باشد. لذا هرگونه فعل یا سخنی که باعث تزلزل جایگاه رهبری شود مصداق ضربه به اصل انقلابی است که حضرت امام رضوان الله علیه آن را پایه گذاری کرده اند و مکررتاکید داشتند که حفظ مملکت و کشوردر گروه پشتیبانی از ولایت فقیه است.

حفظ جایگاه ولی فقیه بنابر تاکید حضرت امام به طریق اولی به مسئولین طراز اول مملکت نیز موظف به رعایت آن هستند نه اینکه خود عامل تضعیف جایگاه ولی فقیه در سطح جامعه باشند.

متاسفانه از شروع ریاست جمهوری جنابعالی، مشاهده می شود هنگامی که رهبر انقلاب تذکرات و نکات مهمی را مطرح می نمودند از طرف شما بعضا با کنایه و در موارد زیادی صراحتا سخنان رهبر انقلاب مورد مناقشه قرار می گرفت.

این روند از طرف شما در پسا برجام شدت گرفته است و جنابعالی اجازه نمی دهید حداقل 24 ساعت از سخنان رهبر انقلاب بگذرد و شروع به مناقشه به صورت صریح و علنی ضد بیانات رهبری میکنید.

جناب روحانی

به شما هشدار میدهیم این عملکرد شما که شائبه غرض داشتن نیز در آن هویدا است از چشم مردم بصیر ایران دور نمی ماند و محبوبیت شما را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد لذا از باب النصیحة للائمة المسلمین به جنابعالی تذکر می دهیم که تضعیف جایگاه رهبر انقلاب به سود جنابعالی نخواهد بود.

والعاقبة للمتقین جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم

ارسال نظر: