ولایتی در دیدار با سید حسن نصرالله:

متاسفیم که برخی در منطقه به جای رژیم صهیونیستی علیه حزب الله بیانیه می‌دهند/ ایران با اقتدار از مقاومت دفاع می‌کند

کدخبر: 2028931

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص با بیان اینکه متاسفیم که برخی کشورهای منطقه به جای محکوم کردن رژیم صهیونیستی، تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیری، بر علیه محور مقاومت و حزب الله بیانیه صادر می‌کنند گفت: ایران از مقاومت مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کند و این مسیر را با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که به منظور شرکت در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی از مقامات در لبنان حضور دارد با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله دیدار و در خصوص آخرین وضعیت منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ولایتی در این دیدار که فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت ضمن محکوم کردن اقدامات برخی از کشورهای منطقه بر علیه حزب الله اظهارداشت: بسیار متاسف هستیم که برخی کشورهای منطقه به جای محکوم کردن رژیم صهیونیستی، تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیری، بر علیه محور مقاومت و حزب الله بیانیه صادر می‌کنند و این در حالی است که حزب الله فخر جهان اسلام و عرب است و علیرغم همه این توطئه‌ها و دشمنی‌ها پیروز و سربلند خواهد بود.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کند و این مسیر را با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داد.

در این دیدار دبیرکل حزب الله نیز ضمن خوش آمد گویی در خصوص تحولات منطقه‌ای و میدانی مطالبی را مطرح کرد.

ارسال نظر: