نادر طالب‌زاده:

مقابله با جنگ نرم در ایران متولی ندارد

کدخبر: 2028866

این تحلیل‌گر حوزه رسانه با بیان اینکه واکنش غرب نسبت به ایران بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ یک نگاه تهدیدگری بزرگ بود گفت: مقابله با جنگ نرم در ایران متولی ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نادر طالب‌زاده چهارشنبه‌شب در سلسله جلسات بزم اندیشه در موسسه جوانان آستان قدس رضوی اظهار داشت: در زمان تسخیر لانه جاسوسی، ایران صدر همه اخبار جهان بود، برای اولین بار هم‌زمان با حرکت تسخیر لانه جاسوسی شاهد یک تحول عظیم در بیان و شکل خبر شدیم و ایران بر سر زبان‌ها افتاد.

وی با بیان اینکه حملات شیمیایی اوایل جنگ جزء برنامه‌های از پیش تعیین‌شده آمریکا بود گفت بسیاری از تجهیزات نظامی به کار گرفته‌ شده در جنگ تحمیلی متعلق به آمریکا بود که در بررسی تاریخ جنگ به‌صورت جدی به آن پرداخته نشده است.

تحلیل‌گر حوزه رسانه به نقل از رهبر معظم انقلاب در رابطه با نقش آمریکا در جنگ گفت: آمریکا چند صد تن گاز خردل را به عراق داد.

وی با اشاره به اقدامات شیمیایی آمریکا در جنگ گفت: ایران تاکنون هیچ اقدامی برای مجازات آمریکا نسبت به این عمل انجام نداده است.

طالب‌زاده با اشاره به واقعه 11 سپتامبر و حضور تحلیل‌گران و منتقدان خارجی در کنفرانس‌هایی با این موضوع در کشور خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ شخصت دولتی و تحلیل‌گری حاضر به گفتگو و مطرح کردن این مسائل در این نشست‌ها نشده است.

وی با اشاره به نقش آمریکا در واقعه 11 سپتامبر بیان کرد: آمریکا اعلام کرده است که سند 28 صفحه‌ای این واقعه را پنهان کرده و حاضر به افشا آن نیست.

تحلیل‌گر حوزه رسانه گفت: واکنش غرب نسبت به انقلاب اسلامی یک واکنش تهدیدگری است و برای جلوگیری از این اتفاق بسیار تلاش می‌کنند و هالیوود هم نقش بسیار مؤثری در این زمینه دارد.

وی افزود: در رابطه با فرایض اهل‌بیت علیه‌السلام هیچ محتوایی در غرب وجود ندارد، چراکه تمامی پایه‌های روانشناسی غربی بابیان این فرایض از بین می‌رود.

طالب‌زاده بابیان اینکه آمریکا واقعیت‌ها را از مردمش پنهان می‌کند تصریح کرد: مردم آمریکا ایران را با القاعده یا حتی با تکفیری‌ها اشتباه می‌گیرند.

وی افزود: آمریکا در پنهان کردن واقعیت‌ها از افراد بسیار موفق بوده است و این جز یکی از برنامه‌های اصلی‌شان بوده است.

تحلیل‌گر حوزه رسانه با اشاره به اینکه مرکزی برای حمایت از اقدامات آفندی و پدافندی جنگ نرم در ایران نیست گفت: مقابله با جنگ نرم در ایران متولی ندارد و اقدامات فرهنگی نیاز به حمایت دارند.

ارسال نظر: