مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز مرحله دوم رتبه‌بندی معلمان از فروردین ماه

کدخبر: 2028687

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش از آغاز مرحله دوم رتبه‌بندی معلمان از فروردین‌ماه خبر داد و گفت: مرحله دوم رتبه‌بندی تفاوتی با مرحله اول ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ محمد فاضل در ارتباط با اجرای مرحله دوم رتبه‌بندی معلمان گفت: مرحله دوم رتبه‌بندی معلمان از فروردین ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که مرحله دوم رتبه‌بندی چه تفاوتی با مرحله اول دارد، بیان کرد: هیچ تفاوتی ندارد و وضعیت حقوقی فرهنگیان همانند احکام سال گذشته است اجرای مرحله دوم فقط استمرار مرحله اول است.

مشاور و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: افرادی که سابقه آنان امسال بالای ۶ سال شده است مشمول طرح رتبه بندی فرهنگیان می شوند.

فاضل بیان کرد: سال گذشته حدود ۸۳۰ هزار نفر تحت پوشش طرح رتبه بندی قرار گرفتند و برای سال جاری افرادی که شرایط لازم را برای تحت پوشش قرار گرفتن در رتبه‌بندی را پیدا خواهند کرد اضافه خواهند شد.

همچنین؛ به گفته ی وزیر آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴ برای رتبه‌بندی معلمان اعتبار ۱۳۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و برای اجرای مرحله دوم بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر: