بهانه داوری برای تیم بازنده همیشه وجود دارد

دین‌محمدی: سرنوشت آبی‌پوشان در دست خودشان است

کدخبر: 2027471

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما باید بازی به بازی جلو برویم و با آرام نگه داشتن فضای تیم به دنبال کسب پیروزی باشیم و باید بگویم که سرنوشت آبی‌پوشان در دست خودشان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط آبی‌پوشان پس از دیدار با سایپا گفت: اینکه توانستیم بعد از نتیجه تلخ در دربی با دو پیروزی دل هواداران را شاد کنیم بسیار اتفاقی خوبی است اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و ما باید بدون در نظر گرفتن حضور در فینال حذفی تنها به دیدار برابر تراکتورسازی و صبا باطری توجه کنیم.

وی افزود: تراکتور تیم پرمهره ای است و باید برای پیروزی برابر این تیم نود دقیقه جنگنده و دونده در میدان ظاهر شویم. روز سختی برابر تراکتورسازی در انتظار استقلال است اما با کنار گذاشتن حاشیه ها و بدون توجه به حضور تراکتور در مسابقات آسیایی به مصاف این تیم خواهیم رفت.

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این نکته که سرنوشت آبی پوشان در دست خودشان است، تصریح کرد: ما باید بازی به بازی جلو برویم و با آرام نگه داشتن فضای تیم به دنبال کسب پیروزی باشیم. اگر استرس به تیم ما منتقل شود کار برای بازیکنان سخت خواهد شد و حفظ آرامش در کنار نگاه حرفه ای می تواند برگ برنده ما باشد.

دین محمدی ضمن انتقاد از هجمه علیه داوران اظهار کرد: این صحبتها همیشه مطرح بوده است و حرف جدیدی نیست. در بازی دربی نیز حداقل یک پنالتی ما گم شد که اگر داور آن پنالتی را اعلام می‌کرد، مطمئنا نتیجه دیگری رقم می خورد. البته اشتباهات داوری علیه استقلال در هفته های اخیر کم نبوده است اما ما اعتراضی نکردیم. همیشه بهانه داوری برای تیم های بازنده در فوتبال وجود دارد اما استقلال توجهی به این صحبتهای نخواهد داشت.

او در ادامه درباره حضور پر رنگ جوانان در ترکیب استقلال تصریح کرد: بازیکنانی مانند کریمی، شعبانلو و نور افکن که پایه های استقلال حضور داشته اند، نشان از سرمایه گذاری موفق باشگاه هستند و ما در کنار اینها بازیکنانی مانند اسماعیلی، برزای و ... را نیز داریم. خدا را شکر می کنم که مظلومی به این جوانها بها می دهد و اعتقاد دارم که استقلال با تکیه بر جوانی این بازیکنان توانسته دوندگی خود را بالا ببرد و در نتیجه گیری موفق عمل کند.

مربی تیم فوتبال استقلال با پر اهمیت دانستن حضور هواداران در دیدار برابر تراکتورسازی، بیان کرد: همه تیم ما چشمشان به سکوها است و جوانان استقلال از حضور تماشاگران انگیزه می گیرند. اما هواداران نیز باید این موضوع را بدانند که فوتبال 90 دقیقه است و مانند دیدار با سایپا با دریافت یک گل نباید از استقلال نا امید شوند.

دین محمدی در پایان ضمن تشکر از نقش پر رنگ بزرگترهای استقلال در نتیجه گیری این تیم، گفت: زمانی که فرشید اسماعیلی در کنار بازیکنی مانند ابراهیمی بازی می کند یا جوانان ما در خط دفاع مانند نورافکن و حاج محمدی بازیکنی مانند رحمتی را در کنار خود می بینند از آنها عزت و اعتماد به نفس می گیرند. من نیز در زمانی که در استقلال حضور داشتم سعی می کردم به نیکبخت که در آن زمان جوان و 18 ساله بود روحیه بدهم و حالا نیز می بینیم که شهباززاده به برزای در خط حمله استقلال کمک می کند. این یک دلی در استقلال تیم ما را به سمت جلو می برد. کادرفنی و بازیکنان بزرگ و جوان استقلال بسیار همدل هستند و توانستیم با این حس رفاقت روحیه تیمی را بالا ببریم.

ارسال نظر: