کلاس تقویتی برای خبرنگاران حوزۀ کتاب در نمایشگاه کتاب!

کدخبر: 2027454

در حالی که نمایشگاه کتاب اوج فعالیت خبرنگاران حوزه کتاب است و عموما زمان و وقتی برای امور غیرخبری باقی نمی‌ماند بخش رسانه کتاب نمایشگاه کارگاه آموزشی برای خبرنگاران حوزۀ کتاب برگزار می کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در حالی که نمایشگاه کتاب اوج فعالیت خبرنگاران حوزه کتاب است و عموما زمان و وقتی برای امور غیرخبری باقی نمی‌ماند بخش رسانۀ کتاب کمیتۀ فعالیت‌های فرهنگی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارگاه های آموزشی را برای مهارت افزایی خبرنگاران حوزۀ کتاب برگزار می کند.

بنا بر اعلام این کمیته کارگاه های مهارت افزایی، طی پنج روز همزمان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپا می شود که در روز چهارشنبه 15 اردیبهشت نخستین کارگاه آموزشی با حضور دکتر مجید رضائیان، عضو هیئت علمی گروه مدیریت فرهنگی دانشکدۀ فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره دربارۀ «تیترنویسی در حوزۀ خبرنگاری» از ساعت 14 تا 15:30 برپا خواهد شد.

این کارگاه روز پنج شنبه 16 اردیبهشت از ساعت 11 تا 13 با حضور دکتر علیرضا کتابدار، مؤلف کتاب «روزنامه نگاری آنلاین» با موضوع «خبرنگاری فضای آن لاین» دنبال خواهد شد.

سومین کارگاه این کمیته به «عکاسی خبری» اختصاص دارد که با حضور محمود عبدالحسینی، عکاس پیشکسوت در روز جمعه 17 اردیبهشت از ساعت 11 تا 13 برپا می شود.

همچنین در روز شنبه 18 اردیبهشت کارگاه «ویراستاری و مدیریت اخبار» با حضور دکتر احمد توکلی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 11 تا 13 برگزار می شود.

آخرین کارگاه آموزشی روز پنج شنبه 23 اردیبهشت از ساعت 14 تا 30/15 به موضوع «نقدنویسی کتاب در روزنامه ها و خبرگزاری ها» اختصاص دارد. تدریس این کارگاه را رسول آبادیان، نویسنده، روزنامه نگار و منتقد بر عهده دارد.

این کارگاه های آموزشی در سرای کتابنما در محل سالن کمیتۀ فعالیت های فرهنگی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در شهر آفتاب برگزار می شود.

ارسال نظر: