تمام تمرکز قلعه‌نویی روی تیم خودش است

پورحیدری: حالا قهرمانی دست خودمان است/ اگر بگویم که رویارویی با قلعه‌نویی هیچ حساسیتی ندارد دروغ گفته‌ام

کدخبر: 2027258

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در طول هفته تمام رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون استقلال را زدند و تلاش کردند بازیکنان استقلال را نابود کنند اما این موضوعی بود که بازیکنان استقلال را مصمم‌تر کرد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، استقلال با پیروزی برابر سایپا تمام معادلات لیگ را به هم زد و موفق شد باردیگر به صدرجدول رده‌بندی صعود کند. این پیروزی وقتی برای هواداران این تیم لذت بخش‌تر می‌شود که بدانید بعد از شکست برابر پرسپولیس کمتر کسی برای این تیم شانسی برای قهرمانی متصور بود اما آبی‌ها در عرض دو هفته موفق شدند تمام معادلات لیگ برتر را به هم بزنند و دوباره صدر جدول را از حریف سنتی‌شان پس بگیرند. طرفداران استقلال که بعد از شکست در دربی کار خود را در لیگ برتر تمام شده می‌دانستند حالا بی‌تردید خوشحال‌ترین طرفداران لیگ برتر هستند و بسیار امیدوارانه به ادامه راه فکر می‌کنند.

منصور پورحیدری، سرپرست تیم فوتبال استقلال که در این روزها حضور فعالی در تمرینات استقلال دارد در این باره به « نسیم آنلاین » می‌گوید: شما نمی‌دانید چقدر فشار روی این بازیکنان بود. در طول هفته تمام رسانه، رادیو و تلویزیون استقلال را زدند و تلاش کردند بازیکنان استقلال را نابود کنند اما این موضوعی بود که بازیکنان استقلال را مصمم‌تر کرد و من از آنها بابت تلاش‌هایی که کردند تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت بازیکنان استقلال هم قسم شدند که مثل بازی با فولاد بتوانند سایپا را هم شکست بدهند و این چیزی است که من را خیلی امیدوار می‌کرد. آنها می‌خواستند خیلی چیزها را ثابت کنند و من واقعا قبل از هرچیزی برای بازیکنان جوان‌مان خوشحالم چراکه موفق شدند شایستگی‌های خود را نشان بدهند و ثابت کنند که می‌توانند نسل طلایی استقلال را در سال‌های بعد بسازند. استقلال حالا تیمی است که به خود باور رسیده است و این اتفاق در راه 2 بازی باقی مانده تا پایان لیگ خیلی امید بخش است.

سرپرست سابق استقلال در مورد افت آبی‌ها در چند هفته اول در نیم فصل دوم هم می‌گوید: این افت فقط در مورد استقلال نیست و برای خیلی از تیم‌ها در لیگ برتر پیش می‌آید. فراموش نکنید که استقلال در این فصل در 24،23 هفته صدرنشین بوده است و همین موضوع نشان می‌دهد که مظلومی تیم شایسته‌ای را درست کرده است. من شخصا به استقلال خیلی امیداور هستم و فکر می‌کنم مظلومی به قولی که در اول فصل به باشگاه داده بود عمل کرده است و موفق شده کسب سهمیه آسیایی استقلال را تا حد زیادی قطعی کند. حالا سرنوشت دست استقلال است و این تیم می‌تواند در پایان فصل قهرمان شود.

پورحیدری در مورد بازی با تراکتورسازی هم گفت: اگر فکر کنیم استقلال قهرمان شده فکر کاملا اشتباهی است چراکه ما تا پایان فصل 2 بازی حساس دیگر داریم که بازی با تراکتورسازی خیلی مهم است. از حالا برای این بازی باید برنامه ریزی کنیم چراکه تراکتورسازی یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است.

سرپرست استقلال در پایان در مورد رویایی مظلومی و قلعه‌نویی هم گفت: اگر بگویم که رویارویی با قلعه‌نویی هیچ حساسیتی ندارد دروغ گفته‌ام چراکه امیر مربی استقلال بوده است و قهرمانی زیادی برای این تیم آورده است اما بی‌تردید قلعه‌نویی در بازی با استقلال تمام تمرکزش روی تیم خودش است و انصافا تیم خوبی هم درست کرده است.

ارسال نظر: