در اطلاعیه شماره ۳ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات عنوان شد:

مهلت یک هفته‌ای برای شکایت نسبت به نحوه برگزاری انتخابات

کدخبر: 2027204

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:کسانی که از نحو‌ه‌ی برگزاری انتخابات شکایتی داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز، شکایات خود را به دبیرخانة شورای نگهبان و یا دفاتر نظارت شورای نگهبان در سراسر کشور تسلیم کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، مهلت و نحوه اعلام شکایت نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس را اعلام کرد.متن این اطلاعیه به شرح زیر است: با حمد و سپاس به درگاه حضرت احدیت، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم عزیز در پای صندوقهای اخذ رأی در انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تشکر از تلاش کلیة هیأتها و عوامل نظارت و اجرایی و انتظامی در سراسر کشور، به اطلاع می‌رساند در اجرای تبصرة 1 ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، کسانی که از نحوة برگزاری انتخابات شکایتی داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی (95/02/10 لغایت 95/02/16) شکایات مستند خود را به دبیرخانة شورای نگهبان (و یا دفاتر نظارت استان‌ها و دفاتر نظارت شهرستانهای مرکز حوزه انتخابیه) تسلیم دارند.

نشانی دبیرخانه مرکزی: تهران ـ خیابان امام خمینی(ره) ـ روبروی دانشکده افسری امام علی(ع) ـ دبیرخانه نهاد شورای نگهبان. بدیهی است بر اساس تبصره 2 ماده مذکور، شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

ضمناً مستند به تبصره 3 این ماده در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد، قابل تعقیب و پیگیری است.

ارسال نظر: