مقیمی در جمع خبرنگاران:

نتایج نهایی انتخابات تا ساعات اولیه فردا اعلام می‌شود

کدخبر: 2027157

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: نتایج نهایی و تکمیلی دور دوم انتخابات مجلس تا ساعات اولیه صبح فردا اعلام می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم در تمام 55 حوزه انتخابیه حضور چشمگیری داشتند و از اول صبح برای اخذ رای حضور یافتند.

وی افزود: آرامش بسیار خوبی در تمامی شعب حاکم است و مشکل امنیتی و انتظامی هم ندارم.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: خوشخبتانه مردم و نامزدها و طرفداران آنها نسبت به رعایت قوانین اهتمام ویژه دارند و امیدواریم این روند تا انتهای انتخابات ادامه یابد.

وی گفت: نمایندگان فرمانداران و داوطلبان و ناظران هر یک در اکثر شعب‌ها حضور دارند تا بر روند انتخابات نظارت کافی وجود داشت باشد.

وی تاکید کرد: بازرسی وزارت کشور نیز در اکثر شعب حضور دارند و همینطور سعی شده نمایندگان داوطلبان در اکثر شعب حضور یابند به جز یک یا دو مورد همه نمایندگان داوطبلان حضور یافته‌اند؛ لذا حضور این افراد و نمایندگان کمک می‌‌کند تا همه چیز بر اساس ضوابط پیش رود.

مقیمی در پاسخ به این سوال که آیا در شعب‌ها با کمبود تعرفه روبرو شده‌ا‌یم یا خیر گفت: تعرفه‌های به اندازه کافی چاپ و تهیه شده و تا به این لحظه با کمبود مواجه نبودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج انتخابات تا ساعت 8 صبح اعلام می‌شود یا خیر تصریح کرد: نتایج اکثر حوزه‌های انتخابیه تا 8 صبح فردا اعلام می‌شود اما امکان دارد در برخی از حوزه‌ها مقداری طول بکشد اما سعی می‌کنیم در ساعات اولیه فردا نتایج نهایی و تکمیلی را اعلام کنیم.

ارسال نظر: