جزئیات هلاکت قاچاقچیان مسلح توسط سپاه در منطقه خاش

کدخبر: 2026864

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جزئیات هلاکت قاچاقچیان مسلح در منطقه خاش را اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سپاه نیوز، در پی درگیری شب گذشته نیروهای انتظامی شهرستان خاش با قاچاقچیان مسلح که منجر به شهادت 3 تن از ماموران غیور نیروی انتظامی شد، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جزئیات عملیات تعقیب، شناسایی و هلاکت قاچاقچیان مسلح را اعلام کرد.

در گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه آمده است: به دنبال درگیری قاچاقچیان مواد مخدر با 2 گشت موتوری نیروی انتظامی در شامگاه سه شنبه (هفتم اردیبهشت) و شهادت 3 تن از ماموران شجاع و غیرتمند نیروی انتظامی و متعاقبا فرار قاچاقچیان مسلح از صحنه و اطلاع قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، عملیات تعقیب ضاربین مسلح در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است: رزمندگان قرارگاه شهید میرحسینی و سپاه سلمان در کوتاهترین زمان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیات تعقیب و گریز در ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه) خودروی پژوی ضاربین به همراه اجساد 2 تن از قاچاقچیان مسلح که توسط راننده خودرو رها شده بود را کشف و ضبط کردند. همچنین در ادامه با هماهنگی بعمل آمده با سایر نهادهای اطلاعاتی _امنیتی منطقه، جسد فرد سوم نیز بهمراه چهار قبضه سلاح کشف و تحویل مقامات قضایی شد.

عملیات جستجو برای یافتن راننده متواری ادامه دارد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر: