دراگان اسکوچیچ: یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم

کدخبر: 2026850

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای سال آینده هم با فولاد قرارداد دارم. همه چیز برای ادامه همکاری دست مدیریت باشگاه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت: کسب 3 امتیاز در هر بازی اهمیت زیادی دارد هرچند که این بازی در جدول تاثیری نداشته باشد. استقلال اهواز تیم بسیار خوبی است. ما در بازی قبلی عملکرد خوبی نداشتیم و باید در بازی فردا بهتر عمل کنیم. هیچ موفقیتی بدون سخت کار کردن حاصل نخواهد شد.

وی افزود: در بازی فردا محروم نداریم اما اسماعیل شریفات و مهرداد بایرامی مصدوم هستند. محل برگزاری بازی ما هم در ورزشگاه غدیر است اما آمادگی هرگونه تغییر را داریم.

سرمربی فولاد در مورد وضعیت مهرداد جماعتی، خاطرنشان کرد: در تیم ما بازیکنانی در میدان قرار می‌گیرند که در آمادگی کامل باشند. جماعتی فصل قبل بیشتر بازی می‌کرد چرا که آماده تر بود. این بازیکن 5 ماه با مشکل مصدومیت روبرو بود. او حتی سال قبل در آسیا به طور کامل نتوانست تیم را همراهی کند. ما در هر بازی از بازیکنی استفاده می‌کنیم که آماده‌تر باتشد.

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت همکاری‌اش با باشگاه فولاد برای سال آینده خاطرنشان کرد: برای سال آینده هم با فولاد قرارداد دارم. همه چیز برای ادامه همکاری دست مدیریت باشگاه است. کارمان را پیش می‌بریم و باید بنشیم و صحبت کنیم و در مورد ادامه همکاری به جمع بندی برسیم.

ارسال نظر: