از گیشه فروش چه خبر؟

"بادیگارد" حاتمی‌کیا از مرز ۳ میلیارد عبور کرد/ ۴ میلیارد تومان تنها برای "پنجاه کیلو آلبالو"

کدخبر: 2023031

فیلم "بادیگارد" ابراهیم حاتمی‌کیا توانست طی هفته گذشته به فروش ۶۲۶ میلیون تومان و در کل به فروش ۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون برسد.

به گزارش خبرنگار «نسیم»، فیلم "بادیگارد" ابراهیم حاتمی کیا توانست طی هفته گذشته به فروش 626 میلیون تومان و در کل به فروش 3 میلیارد و 412 میلیون برسد؛ همچنین فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» مانی حقیقی طی هفت روز گذشته به فروش 846 میلیون و 808 هزار تومان و در کل به فروش 4 میلیارد و 714 تومان دست یافت.

«بادیگارد» حاتمی‌کیا از مرز 3 میلیارد عبور کرد

فیلم «بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا توانست طی هفته گذشته به فروش 626 میلیون تومان و در کل به فروش 3 میلیارد و 412 میلیون برسد.

«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است .

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی ، علی گلبهاران، حامد شیخی بازیگران اصلی این فیلم به شمار می روند.

«ابد و یک روز» سعید روستایی 3 میلیاردی شد

فیلم «ابد و یک روز» سعید روستایی در یک هفته گذشته به فروش 549 میلیون و 891 هزار تومان و در مجموع به فروش 3 میلیارد و 78 میلیون تومان دست یافت.

در خلاصه این فیلم آمده است: «خانواده در تدارک مراسم عروسى سمیه هستند،اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می کند که در نهایت باعث ماجراهایی می شود . »

پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی از جمله بازیگران فیلم «ابد و یک روز» هستند.

«من سالوادور نیستم» به مرز 10 میلیارد رسید

فیلم «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی طی هفته گذشته به فروش یک میلیارد و 183 میلیون تومان و در مجموع توانست به فروش 9 میلیارد و 783 میلیون تومان رسید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و .. »

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی. با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی در «من سالوادور نیستم» ایفای نقش کرده اند.

4 میلیارد تومان تنها برای «پنجاه کیلو آلبالو»

فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» مانی حقیقی طی هفت روز گذشته به فروش 846 میلیون و 808 هزار تومان و در کل به فروش 4 میلیارد و 714 تومان دست یافت.

داستان این فیلم از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد .

ساعد سهیلی، هستی مهدوی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی صادقی، مهران غفوریان، افسانه بایگان، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، امید روحانی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، مونا احمدی، هادی کاظمی، داریوش اسدزاده، سروش صحت و مانی حقیقی بازیگران «پنجاه کیلو آلبالو» به شمار می روند.

500 میلیون تومان برای کنترل «خشم و هیاهو»ی هومن سیدی!

فیلم «خشم و هیاهو» هومن سیدی هم طی یک هفته گذشته به فروش 93 میلیون و 142 هزار تومان و در مجموع به فروش 513 میلیون و 836 هزار تومان رسید.

در خلاصه فیلم «خشم و هیاهو» آمده است: «زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست ! »

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور، بهزاد عمرانی از جمله بازیگران اصلی «خشم و هیاهو» هستند.

259 میلیون تومان هزینه پیدا کردن کفش‌های پوراحمد!

فیلم «کفش هایم کو؟» کیومرث پوراحمد هم طی هفت روز گذشته به فروش 53 میلیون و 793 هزار تومان و در مجموع به فروش 259 میلیون و 332 هزار رسید.

در خلاصه این فیلم آمده است: «حبیب کاوه کارخانه دار قدیمى مبتلا به بیمارى آلزایمر است. خانواده اش او را ترک نموده اند اما با بازگشت دخترش به ایران اتفاقاتى مى افتد . »

رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید، بهاره کیان‌افشار و شقایق فراهانی از جمله بازیگران فیلم «کفش هایم کو؟» هستند.

«کوچه بی‌نام»ی با ارزش بیش از 2 میلیارد تومانی!

فیلم «کوچه بی نام» هاتف علیمردانی در هفت روز گذشته 185 میلیون و 847 هزار تومان به فروش و در کل مدت اکران به فروش 2 میلیارد و 725 میلیون تومان رسید.

این فیلم داستان دو خانواده است که در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند و درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیر آقایی، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، علیرضا استادی، فرخنده فرمانی‌زاده، حمیدرضا محمدی، پروین ملکی، علیرضا علویان، نیوشا جهانی، حسام رحیمی منش از جمله بازیگران «کوچه بی نام» هستند.

ارسال نظر: