هشدار وزارت جوانان نسبت به کانال‌های تلگرامی همسریابی

کدخبر: 2022479

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان هشدار داد: هیچ یک از کانال‌هایی که در تلگرام درباره همسریابی فعالیت می‌کنند مورد تایید وزارت ورزش و جوانان نیستند و جوانان در دام این کانال‌ها نیفتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ناصر صبحی قراملکی افزود: هیچ یک از کانال‌هایی که در تلگرام درباره همسریابی فعالیت می‌کنند مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان نیستند اما بعضی سایت‌ها از برخی دستگاه‌های دیگر مجوز دارند.

وی در ادامه گفت: 50 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج مورد تأیید داریم که از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند. برخی از آن‌ها سایت دارند و به صورت قانونی و تخصصی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند؛ اما برخی از افراد از این سایت‌ها الگو برداری کرده و اصول اخلاقی و حرفه‌ای را مقداری زیر پا گذاشته‌اند.آنان فقط به فکر منفعت طلبی و پول درآوردن هستند.

صبحی قراملکی افزود: حدود 10 کانال و گروه تلگرامی همسریابی - که فعالیت گسترده و کشوری دارند- را شناسایی کرده‌ایم و گروه رصد دفتر برنامه‌ریزی ازدواج به عنوان مُراجع با مسئولان این کانال‌ها تماس گرفتند و در جلسات آن‌ها شرکت کردند که بر اساس اطلاعات به دست آمده، فعالیت کانال‌های تلگرامی به جز افزایش آسیب‌های اجتماعی هیچ تاثیر دیگری نداشته است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر: